Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har fått youtube problem


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et problem med youtube. også andre flash players, dette er problem som bare er på Firefox og Opera, internett explorer har jeg ikke opplevd det

Problemet er varrierende noen ganger så fungerer videoene på youtube noen ganger så fungerer de ikke da stopper de etter 2 sec, og noen ganger etter 5 sec. Det er ingen lyd heller.. jeg har prøvd og reinstallere, Flash player flere ganger virker ikke har gått inn på instillinger på firefox men kan ikke finne problemet noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du sier den stopper på Youtube er den røde linja helt ferdig ?

Du sier du har reinstallert Flashplayer.

Har du prøvd og reinstallere Firefox ?

jeg har prøvd og reinstallere firefox flere ganger kjører nå 3,5 beta version, og det har ikke gjort ting bedre.

den røde linja går ut med en gang. og kan spole frem og tilbake men da går den bare i 2 sec der jeg gikk frem til.

Lenke til kommentar

Kan bare bekrefte at jeg har samme problem med Opera, både 9.26 og 9.27. Er ikke sikker, men det kan ha skjedd da jeg installerte en oppdatert Flash-versjon for endel uker siden. Må bruke IExplorer for å få sett video.

 

Lyden er fraværende, og alle videoer stopper etter et par sekunder. Merkelig nok går det an å få dem igang igjen, men bare et par sekunder...

 

Finnes det eldre flash-versjoner man kunne prøvd å legge inn igjen kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar

Har hatt samme problem av og til, den loader fult men jeg kan bare se 2-5 sec av klippen før den stopper. + ingen lyd heller.

 

Er en rar sammenheng med at jeg ser på youtube filmer på Den lille filmklipptråden

 

 

Har bare hatt det på firefox, + en annen pc.

 

Eneste løsning er å lukke firefox og starte den på nytt så gå direkte til youtube og teste om det funker så tilbake til tråden..

Endret av PoG
Lenke til kommentar

Jeg har også dette problemet i opera. Uansett hvilken side jeg er på og skal inn på noe som innvolverer flash (youtube, myspace, div. trailers i flash) så stopper den opp etter 2 sekunder, men den laster ferdig hele filen. Jeg får heller ingen lyd. Åpner jeg samme side i internet explorer så funker det helt fint! Har prøvd å oppdatere til nyeste opera-versjon for å få bukt med problemet, men dette nyttet da ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...