Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med passord til ruter...


Anbefalte innlegg

Ruter: Prestige 660HW-T3

Admin: Faren min

 

Hvordan kan jeg finne ut passordet? Har IP adressen, jeg kommer til "log inn" men trenger passord.. Noen som vet noe? Eller har noen tips?

 

Er ikke kjempe flink på pc, så ikke bare skriv f.eks "13fhg73fau og du er klar!" Skriv hva jeg skal gjøre for å finne ut passord..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ruter: Prestige 660HW-T3

Admin: Faren min

 

Hvordan kan jeg finne ut passordet? Har IP adressen, jeg kommer til "log inn" men trenger passord.. Noen som vet noe? Eller har noen tips?

 

Er ikke kjempe flink på pc, så ikke bare skriv f.eks "13fhg73fau og du er klar!" Skriv hva jeg skal gjøre for å finne ut passord..

 

Har du aldri tenkt på alternativet og spørre faren din? Det er muligens eneste og beste muligheten...

Det er jo strengt talt ikke lett å finne passordet til akkurat den ruteren uten å være der?

Lenke til kommentar

søk på google ligger guide for nesten denne routern(ja guiden funker på din router). og nei kan ikke poste her siden hw.no liker ikke hacking.

 

NB: du bruker ca 3-4min på og hente ut gammelt password. (det meste av tiden er til manault decoding av password), kommer du inn på web interface kan du og hente ut password.

Endret av ranvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...