Kamroon Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg har tenkt å dra til sverige snart for å kjøpe spill til Xbox 360, men hvis prisen er samme der borte så er jo ikke det noe vits. Derfor lurer jeg på om det er billigere spill her i Norge eller i Sverige? Ca. hvor mye billigere er det der? Takk for svar på forhånd
Bare Chrissj Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Spill er faktisk dyrere i Sverige. Spill koster normalt (på EB Games i allefall) SEK 699,- og kursen skal bli temmelig lav om det skal lønne seg.. Spill har egentlig alltid vært dyrt i Sverige.
Arne_F Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Spill er helt klart billigst her i Norge, så lenge kun Norge og Sverige er de aktuelle. Hvis du bestiller konsoller på nettet, kan det derimot bli litt billigere. Jeg vil anbefale deg å bruke Spillpriser.no, for å sammenlikne priser innen-/utenlands. Kjøper du brukt fra utlandet, bør du bruker EBAY Er det bare aktuelt å bestille fra Norge, er Gamer.no sin prisguide et ganske mye bedre. Brukte alternativer i Norge, er Bruktmarked.no og Finn.no. I butikk, er som regel Elkjøp/Lefdal de(n) billigste.
Rookie_NO Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Sverige har jo fortsatt det vi i Norge kalte "kassettavgiften". Dvs en avgift som ligger på alt materiale som kan brukes til kopiering. Denne avgiften er ment som en kompensasjon for kopiering som fører til tap i inntekt for rettighetsinnehaverne.
Kamroon Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Ok takk for alle svar tror jeg heller kjøper det fra norge jeg PS: 4 dager til GTA IV WOOOHOOOOOO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå