Moonshield Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Jeg er 14 år og spiller akkurat så lenge jeg vil hver dag, og har raid exp. opp til Vashj og Kael.Ta nå for all del ikke alle 14-åringer under en kam. Edit: skrivefeil. +1.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 -1 Er selv 14, men får ikke spille så mye jeg vil. Lekser først, spilling etterpå. Faktiskt gått inn avtale med foreldra mine at jeg ikke skal spille på hverdager i x antall mnd..
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 1 1/2 done - bare til sommerferien, da
Moonshield Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Ah, og så er det svettgaming i hverdagene og?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Nah.. Ikke at jeg går og venter til helga for å spille Men parentcontroll er for de som ikke stoler på barna sine
Aachel Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Nah.. Ikke at jeg går og venter til helga for å spille Men parentcontroll er for de som ikke stoler på barna sine og hvilke vel bevarte foreldre stoler på barna sine? haha
Aachel Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Mine oO /fail Parental control: Enda så søt, snill og tilsynelatende pliktopfyllende poden min er, ville jeg aldri stolt 100% på han. Han får ikke ta gull ut av guildbanken! (bare for repairs) PC-en hans er på mitt kontor. Og gjør han ikke lekser ganker jeg ham.
DaXoN Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Jeg er 14 år og spiller akkurat så lenge jeg vil hver dag, og har raid exp. opp til Vashj og Kael.Ta nå for all del ikke alle 14-åringer under en kam. Edit: skrivefeil. og det er sunt? :O synes ikke det er noe galt om det blir parent controll på unger som er under 18 år er noen unger som blir helt CRAZY og glemmer alt om skole og oppgaver så han ble nok pwnd av pappa siden han fikk denne Passer dårlig på? Tillit og ansvar. Vel er du flink og legger deg så du er 100% opplaggt og gjør alle leksene og holder bra karaktere da?
Luddezor Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Snittet mitt ligger på 4.8-4.9 og har fått en "anmerkning" for lekseglemmming, så ja. Endret 24. april 2008 av Deminust
DaXoN Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Snittet mitt ligger på 4.8-4.9 og har fått en "anmerkning" for lekseglemmming, så ja. ikke så galt det da:) kanskje en av de få som klarer og spille og ikke glemme skolen ^^
Luddezor Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Det er åpenbart grunnen til at jeg får lov til å spille så lenge jeg vil og.
DaXoN Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Og på den sosiale fronten får du 1? ;D den var slem kan jo være han har et helt ok sosialt liv på skolen og trives i wow world :?=)
Aachel Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Tror det er litt myte omkring det med antatt manglende sosialt liv og gaming. Det jeg i allefall ser med unger/ungdom som spiller, er at de drikker mye mindre enn andre, de er lite ute og henger på kveldene - og som mamma synes jeg det er bra. Jeg vil heller at min sønn og hans venner tilbringer tid hjemme hos meg og gamer (kontoret er åpent på kveldstid ). De er ikke så gamle at alkohol etc er noe problem enda, men det vil det kankje ikke bli heller? I tillegg til å spille dataspill (wow, ao, runescape, + en hel masse flashgames og playstation) trener de fotball og svømming. Det er også aktive ute med trampoline/sykler og whatnot. Og spilling er da sosialt? Det eneste negative jeg har sett var en episode i vinter hvor de logget hverandres kontoer, stjal sverd og rustinger, og kranglet om det på skolen little scammers :S Men det ser ut til å være greit nå.
Skumtroll Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Jeg tenkte mer på at det faktisk er mange personer der ute som har en dag som ser slik ut: - Skole - Lekser - Raid - Sove - Skole - Lekser -Sove and so on! Dette er ikke noe jeg bare slenger ut med, men dette er noe jeg vet av erfaring. Jeg "kjenner" (vet om) folk som er sånn, så, som sagt, er dette ikke bare noe jeg sier uten vidre =] Slike personer gjør det gjerne greit på skolen, siden de er flinke til å gjøre leksene til faste tider, og kan gå under det vi kaller "nerder". Og nå mener jeg ikke å henge ut slike personer, det er helt ok for meg at dere vil bruke livet deres sånn. Jeg sier ikke at du automatisk blir nerd fordi du spiller og gjør lekser, men når det begynner å bli uker siden du snakket med noen utenom skolen sist, siden du fikk en melding fra en venn på mobilen/sendte en melding, så er ikke alt som det skal =] Endret 24. april 2008 av Skumtroll
PSV Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Jøss, en tråd som får meg til å føle meg gammel, må være engangstilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå