iks95 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller
iks95 Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Jeg har også Kim Holmen, Rindarøy ivanlig, dere trur sikkert jeg er skikkelig dum siden jeg skal begynne å bytte dårlige vanlige kort, men prøver bare å bytte å få nye kompiser
oyvind36 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller Jeg byr El Fakiri for Mame Diouf
iks95 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller Jeg byr El Fakiri for Mame Diouf litt bedre
oyvind36 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller Jeg byr El Fakiri for Mame Diouf litt bedre Hva med Munoz, Staw eller Bakke
iks95 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller Jeg byr El Fakiri for Mame Diouf litt bedre Hva med Munoz, Staw eller Bakke har alle , eller så hadde det hvert bra med bakke. Er det noen som også ønsker Olivier Occean i vanlig?
oyvind36 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller Jeg byr El Fakiri for Mame Diouf litt bedre Hva med Munoz, Staw eller Bakke har alle , eller så hadde det hvert bra med bakke. Er det noen som også ønsker Olivier Occean i vanlig? Opdal, Myhre, Samuelsen eller Pingpong (Pimpong)
iks95 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller Jeg byr El Fakiri for Mame Diouf litt bedre Hva med Munoz, Staw eller Bakke har alle , eller så hadde det hvert bra med bakke. Er det noen som også ønsker Olivier Occean i vanlig? Opdal, Myhre, Samuelsen eller Pingpong (Pimpong) har du en spiss som spiller fast?, trenger ikke være så god
oyvind36 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Han er i vanlig, og jeg tar vel nesten imot alle kort som spiller Jeg byr El Fakiri for Mame Diouf litt bedre Hva med Munoz, Staw eller Bakke har alle , eller så hadde det hvert bra med bakke. Er det noen som også ønsker Olivier Occean i vanlig? Opdal, Myhre, Samuelsen eller Pingpong (Pimpong) har du en spiss som spiller fast?, trenger ikke være så god Har Sungodt, men han spiller ikke fast, har Ringberg, Derek Sørensen, Tegstrom, Kienast eller Powell
Anbefalte innlegg