KILMAS Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) jeg satte og så på video av Day of the Tentacle på youtube så begynte jeg og tenke på et spill som kom ut på pc eller playstation1 mellom 1995-1999. problemet er at jeg husker ikke hva spillet heter,eller om spillet er på pc elller psx. det jeg lille jeg husker er at spille er et skrekk spill som er ganske likt alone in the dark og resident evil men hadde en del lik spill som 7th quest og 11th hour.spillet gikk mye ut på og løse oppgaver for og komme seg videre.det var litt skyting men ikke mye. husker også at spillet kom på mange cd plater men hvor mange vet jeg ikke. trodde spillet jeg letet etter heter Phantasmagoria men spillet kom ut i 1996 og var til pc.jeg fikk min første pc i 1998 mens min psx kjøpte jeg når den kom ut i 1995.tror spillet var på psx.tror også at spillet var på 3 eller 4 cd plater. kan noen hjelpe meg? Endret 19. april 2008 av KILMAS
Saiko Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Du hadde ikke så mye info å komme med, men hva med Phantasmagoria laget av Sierra i 1995 (2-ern; A puzzle of Flesh kom i 1996). Dette kom vel på et betydelig antall cd-er, men jeg kan ikke huske noe skyting. Eller hva med Nightmare Creatures, som jeg antar ligner litt på Resident Evil, der var det dog mye skyting. Siste jeg kan tenke på er Gabriel Knight: The Beast Within, også det fra 1995. Her var det muligens litt skyting. I tillegg kom det vel en slags "ikke-offisiell" oppfølger til Alone in the Dark 3, men det klarer jeg ikke huske hva heter nå
KILMAS Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 siden jeg fikk 1998 så tror jeg at spillet var på playstation1.i motsetting til mange spill på pc så tror jeg ikke spille brukte fmv men alt var ingame.har sjekket ut Gabriel Knight spillet og det var ikke det.har sjekket Phantasmagoria og det er ikke det.
[Tx] Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) Kan det være spillet "D" du mener ? det var et grøsser spill, man løste oppgaver og vandret rundt Endret 19. april 2008 av [Tx]
KILMAS Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 takk for hjelpen.ja det var spillet D jeg lettet etter.det var kjempe kult spill. Kan det være spillet "D" du mener ? det var et grøsser spill, man løste oppgaver og vandret rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå