Gå til innhold

Finnes det mobiler med tidsbestemt profilvalg?


Anbefalte innlegg

Det jeg mener med tidsbestemt profilvalg, er at en mobil på gitte klokkeslett, skal velge en gitt profil, gjerne også etter hvilken ukedag det er. F.eks. man-fre 08-22, skal man ha normal profil med ringetone, mens 22-08 går telefonen automatisk i stillemodus. Lør-søn, kan den f.eks. være stille helt frem til kl 12 :) Er det implementert på noen mobil på markedet i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at de fjerner slike ting på nyere mobiler.

Hadde en eldre nokia tidligere tror det var en 7210 vist ikke jeg tar feil, der var dette mulig å gjøre, en veldig grei løsning, men på de nye modellene er den fungsjonen fjernet, og ikke minst automatisk tastelås, viktigere med strekkodeleser og annet ubrukelig fjas på de nye mobilene :wallbash:

Lenke til kommentar
Vet du hva denne programvaren heter og hvor den er å få tak i? Har en Nokia E65 jeg kan prøve på.

Har funnet disse fire. Alle koster penger.

Handy Profiles

Best Profiles

AutoProfiles

SmartProfile

Takker!

Lastet ned AutoProfiles for å teste denne. 10 dagers trial var gratis, og den koster bare $10 om jeg bestemmer meg for å bruke det. Den switcher profiler som nevnt over, og i tillegg profil i møter som ligger i kalendern og kan skru av og på bluetooth (fint for å spare strøm om natta)

 

:D

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...