veronii Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Til friskrivinga har jeg fått emnet ''helse''. Har tenkt litt på å skrive om forvetningspresset fagens ungdommer opplever og psykologiske helesproblemer som kommer av den grunn. Jeg har også lyst til å skrive litt om den norske helsevesenet : feilbehandling, avvisning fra legevakten, lange ventelister på fastlegen og lang ventetid hos legevakten. Har noen ideer rundt dette? Hvordan kan jeg få en stil om helse til å bli best mulig bra? Tenker her på artikkel. PS: går i VK2.
veronii Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Er det ingen som vil hjelpe meg litt? Er sikker på at mange av dere hadde dette temaet til eksamen i fjor i vk2.
Imaginary Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Eksamen norsk høsten 2007, se side 14/16 for oppgavene. Velg ut én av dem og søk deg fram til relavant informasjon på nettet hvis nødvendig. Sett opp en god disposisjon over emnene du vil inkludere i oppgaven, for så å begynne å fylle inn etter hvert. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå