PyrionZ Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Kjøpte COD 4 i dag, har hatt en cracka versjon på PC-en før, men den avinstallerte jeg, samtidig som jeg sletta alt av crack og sånt.. Men får faen ikke spilt Multiplayer! Får melding om at IW3MP har sluttet å virke Har prøvd å installere patch 1.4, for dette er vel den nyeste? Noen som kan hjelpe meg?
Gjest Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye men den siste er 1.5 så du må ha 1.4 først. - Håper andre kan hjelpe deg med multiplayer problemet. Hvordan OS har du ?
PyrionZ Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Har reinstallert 4 ganger uten hell..
Tittoffer Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg vil tro at det forgje COD`en du hadde innstalert ennå ikke er helt vekke
Gjest Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Jeg vil tro at det forgje COD`en du hadde innstalert ennå ikke er helt vekke Vis det er slik, så bør du også sjekke registret. "regedit" (uten hermetegn) i kjør.
PyrionZ Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Måtte bare (underlig nok) koble til mikrofonen i PC-en, så funka det: p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå