Gå til innhold

Hva skjer med norsk elitefotball?


Toska92

Anbefalte innlegg

Noe jeg har tenkt mye over de siste ukene er hvilken retning norsk elitefotball går.

Derfor har jeg kommet opp med ett par spørsmål som jeg ikke helt finner svar på, men som dere kan kommme med meninger om.

 

Selv om Tippeligaen er rikere nå, kommer den noensinne til å kunne måle seg med de store europeiske ligaene?

 

Mange av de bedre spillerne i Tippeligaen er 30+, er spillerne under 18 mange- og gode nok til å styrke Tippeligaen de neste årene?

 

Er det best om stjernespillerne blir solgt ut til de store lagene i europa, eller må de spille her, og styrke Tippeligaen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om Tippeligaen er rikere nå, kommer den noensinne til å kunne måle seg med de store europeiske ligaene?

 

Meh. De eneste følgene av mer penger i TL er at lønningene øker, og at overgangssummene blir høyere.

 

 

Mange av de bedre spillerne i Tippeligaen er 30+, er spillerne under 18 mange- og gode nok til å styrke Tippeligaen de neste årene?

 

Er vel en del uslepne diamanter, er det ikke? Men vi får håpe de kommer seg ut av landet tidsnok.

 

 

Er det best om stjernespillerne blir solgt ut til de store lagene i europa, eller må de spille her, og styrke Tippeligaen?

 

Best for hvem? Hadde sikkert vært knall for norske lag om alle hadde holdt seg i Norge, men for egenutvikling- og landslangets del må de ut. Blir for dumt å si at de vil ha like god utvikling av holde seg hjemme, som av å bli tatt inn på en av akademiene til europas storklubber. De som faller igjennom vil med stor sansynlighet gjøre det uansett om de er her i kongeriket, eller i England.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...