Gå til innhold

Sender mobil-bilder rett til et nettsted.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Leter etter en tjeneste som lar meg sende bilder jeg tar med telefonen rett til et nettsted.

Tror blant annet Flickr og Facebook er steder som tilbyr dette.

Noen som bruker dette? Som kanskje har noen tips/anbefalinger til andre lignende/bedre løsniniger?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har litt forskjelige telefoner jeg bruker men ingen Motorola nei,er en N73 jeg sitter med for øyeblikket som jeg tenkte teste dette på.

På N73'n min kan jeg velge å laste bilde opp til web og over på Flickr, via en funskjon som ligger på telefonen, så at det bare er for Motorola tror jeg ikke stemmer helt, om det er helt samme funksjon som ligger på telefonen min da ..

Har ingen konto på Flickr så har ikke testet det, men skal registrere meg der nå for å se hvordan det virker.

Flickr starter med en ting som irriterer meg, hvorfor må jeg signe meg opp på Yahoo ID account, ny mail adresse (som om jeg ikke har nokk fra før .. ) blablabla, bare for å registrere meg der.

edit: hei? ....har den artikkelen ligger på forsiden i hele dag? :)

Endret av jadz
Skrevet (endret)
Har litt forskjelige telefoner jeg bruker men ingen Motorola nei,er en N73 jeg sitter med for øyeblikket som jeg tenkte teste dette på.

På N73'n min kan jeg velge å laste bilde opp til web og over på Flickr, via en funskjon som ligger på telefonen, så at det bare er for Motorola tror jeg ikke stemmer helt, om det er helt samme funksjon som ligger på telefonen min da ..

Har ingen konto på Flickr så har ikke testet det, men skal registrere meg der nå for å se hvordan det virker.

Flickr starter med en ting som irriterer meg, hvorfor må jeg signe meg opp på Yahoo ID account, ny mail adresse (som om jeg ikke har nokk fra før .. ) blablabla, bare for å registrere meg der.

edit: hei? ....har den artikkelen ligger på forsiden i hele dag? :)

lykke til med testingen:)

har den artikkelen ligger på forsiden i hele dag?

-------------------------------------------------

en god stund:P

Endret av Rulator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...