esoteric Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hei. Leter etter en tjeneste som lar meg sende bilder jeg tar med telefonen rett til et nettsted. Tror blant annet Flickr og Facebook er steder som tilbyr dette. Noen som bruker dette? Som kanskje har noen tips/anbefalinger til andre lignende/bedre løsniniger?
esoteric Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 (endret) Har litt forskjelige telefoner jeg bruker men ingen Motorola nei,er en N73 jeg sitter med for øyeblikket som jeg tenkte teste dette på. På N73'n min kan jeg velge å laste bilde opp til web og over på Flickr, via en funskjon som ligger på telefonen, så at det bare er for Motorola tror jeg ikke stemmer helt, om det er helt samme funksjon som ligger på telefonen min da .. Har ingen konto på Flickr så har ikke testet det, men skal registrere meg der nå for å se hvordan det virker. Flickr starter med en ting som irriterer meg, hvorfor må jeg signe meg opp på Yahoo ID account, ny mail adresse (som om jeg ikke har nokk fra før .. ) blablabla, bare for å registrere meg der. edit: hei? ....har den artikkelen ligger på forsiden i hele dag? Endret 17. april 2008 av jadz
Rulator Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Har litt forskjelige telefoner jeg bruker men ingen Motorola nei,er en N73 jeg sitter med for øyeblikket som jeg tenkte teste dette på. På N73'n min kan jeg velge å laste bilde opp til web og over på Flickr, via en funskjon som ligger på telefonen, så at det bare er for Motorola tror jeg ikke stemmer helt, om det er helt samme funksjon som ligger på telefonen min da .. Har ingen konto på Flickr så har ikke testet det, men skal registrere meg der nå for å se hvordan det virker. Flickr starter med en ting som irriterer meg, hvorfor må jeg signe meg opp på Yahoo ID account, ny mail adresse (som om jeg ikke har nokk fra før .. ) blablabla, bare for å registrere meg der. edit: hei? ....har den artikkelen ligger på forsiden i hele dag? lykke til med testingen:) har den artikkelen ligger på forsiden i hele dag? ------------------------------------------------- en god stund:P Endret 17. april 2008 av Rulator
esoteric Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 (endret) Ja så den hadde kommet ut par timer før jeg startet denne tråden. Har ikke fått Flickr til og virke ennå på N73 (edit2: laster ned Share Online fra nokia nå, se om det virker bedre) Kan egentlig stenge denne tråden fortsette i tråden til artikkelen. Artikkel: Sender mobilbildene dine hjem Endret 17. april 2008 av jadz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå