Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingen kontakt med 42"ern


Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å nyte en Full HD film, og koblet derfor PC-en til TV'n i stua. Problemet var at det skjedde ingenting på TV'n. Kom ikke opp noe. Forsøkte først med DVI kabel med DVI -> HDMI omformer i TV-enden. Forsøkte også med en DVI -> VGA kabel jeg hadde liggende. Ingen kontakt Hva kan problemet være? TV'n funker fint med en annen PC jeg har, men der er det VGA hele veien. på den andre PC-en er det kun 2 x DVI. TV'n har VGA, HDMI, komponent, S-video, men ingen DVI ingang.

 

Til de som tenker at jeg bør være fornøyd så lenge jeg får en PC til å funke: Nei, for den PC-en har et helt grusomt onboard grafikkort som ikke klarer å vise full HD. Så da sitter jeg der med en PC som kan kan koble til TV, men kun for surfing o.l., og en annen PC som kan gjøre jobben, men som jeg ikke får kobla til. :mad:

 

Tips og råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når du bruker PCen med 2 DVI, hvilken DVI bruker du da? Den du vanligvis bruker mot skjerm eller den andre?

 

Hvilken TV har du?

 

Mulig en av oss har misforstått... Har PC-en bare kobla opp til en skjerm. Med 2xDVI mente jeg bare at det er 2 DVI kontakter bak på skjermkortet, ikke DVI + VGA f.eks

Dro ikke med meg PC-skjermen bort til TV'n. Forsøkte begge DVI utgangene med samme resultat, eller samme mangel på resultat.

 

Har en Samsung M87

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...