Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hei, jeg har lastet ned masse java greier men når jeg logger in på Runescape blir skjermen bare svart, ingenting kommer opp.. Det virket før, men det blei bare pluteslig sånn? Noe jeg må laste ned eller noe? (MAC) mhv. SunShine:D
Joagamer Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hei, jeg har lastet ned masse java greier men når jeg logger in på Runescape blir skjermen bare svart, ingenting kommer opp.. Det virket før, men det blei bare pluteslig sånn? Noe jeg må laste ned eller noe? (MAC) mhv. SunShine:D Prøvd å restarte maskinen? =)
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hei, jeg har lastet ned masse java greier men når jeg logger in på Runescape blir skjermen bare svart, ingenting kommer opp.. Det virket før, men det blei bare pluteslig sånn? Noe jeg må laste ned eller noe? (MAC) mhv. SunShine:D Prøvd å restarte maskinen? =) ja den har vært sånn i noen uker
Hennessy_VSOP Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Prøv å velge unsigned java applet under der du velger high/low detail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå