Codeboss Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) Jeg ser at det ikke er noe om MP på forumet derfor lager jeg denne tråden. Hva er du? Uruk Blackbarrow Uruk Warleader Weaver Reaver Warg Orc Defiler Hva heter du og hvilken rank er du i? Hvilken Rase synes du er best? Hvilken Server? Spiller du i en Tribe? Si ifra hvis jeg har gjort noen feil. Det vil komme mer med tiden. Mvh Codeboss Endret 11. mai 2008 av Codeboss
lassaron-jon Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Har ein rank 4 warg og ein rank 5 Reaver. Spilt på wargen i gamle dager, men blei litt lei av det. Reaver er mykje meir morsomt, god dps, det er utrulig kjekt når 5-6 reavers sprinter mot samme target å hakker ned heile gjengen Spiller på Laurenlin, I det siste som freep. Monsterplay triben min er The Morgul Blades, creep siden til The Silverblades
-Bratset- Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Måtte nesten bumpe denne tråden Creeps: Sherebash r4 Defiler Sheregora r3 Warleader Barstash r4 Warg Freeps: Barstan r6 Champion Adalricus r4 Captain Alle er på Laurelin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå