Gå til innhold

funksjonene til Duox2 Lite Modchip til Xbox?(LØST)


Devil123

Anbefalte innlegg

Jeg lurer da på hva all den info'n der er...en kompis av har bestillt den for meg men jeg lurer bare på hva alle de funksjonen er...noen som kan gi en kort forkalring?

One chip for the following xbox models:

v1.0, v1.1, v1.2, v1.3, v1.4, v1.5 and v1.6/v1.6B)

 

- Dual Bios feature (2 x 512KB)

- Very easy to disable mod for xbox Live

- Very easy to tell if you are running the original or the modchip bios

- Can boot between original and modchip bios

- 9 solder point + 2 Wire Installation or rebuild LPC port + 2 Wire installation

- Plays original imports

- Plays Backups of originals

- Plays unsigned code

- Run Debug Executables

- No-patch hack 1

- No-patch hack 2

- Permanent eject trick hack

- Macrovision Off

- IGR (depends on chosen bios)

- Supports 137+GB Hard disk (F and G drive)

- Auto detect EvoX Dashboard

- Flash upgradable.

- Free Rebuild 1.6 PCB is included

Endret av Devil123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem av de funksjonene er det du lurer på da? Og du er klar over at det er snakk om XBOX 1 ?

- Dual Bios feature (2 x 512KB)

- Very easy to disable mod for xbox Live

- Very easy to tell if you are running the original or the modchip bios

- 9 solder point + 2 Wire Installation or rebuild LPC port + 2 Wire installation

- Run Debug Executables

- No-patch hack 1

- No-patch hack 2

- Permanent eject trick hack

- Macrovision Off

- IGR (depends on chosen bios)

- Supports 137+GB Hard disk (F and G drive)

- Auto detect EvoX Dashboard

- Free Rebuild 1.6 PCB is included

 

De lurer jeg på:D kunne du/eller noen andre svart på det hadde jeg blitt kjempeglad:D

 

Og ja, jeg vet det er til x-box 1, det er det jeg har^^

Endret av Devil123
Lenke til kommentar
Hvem av de funksjonene er det du lurer på da? Og du er klar over at det er snakk om XBOX 1 ?

- Dual Bios feature (2 x 512KB)

- Very easy to disable mod for xbox Live

- Very easy to tell if you are running the original or the modchip bios

- 9 solder point + 2 Wire Installation or rebuild LPC port + 2 Wire installation

- Run Debug Executables

- No-patch hack 1

- No-patch hack 2

- Permanent eject trick hack

- Macrovision Off

- IGR (depends on chosen bios)

- Supports 137+GB Hard disk (F and G drive)

- Auto detect EvoX Dashboard

- Free Rebuild 1.6 PCB is included

 

De lurer jeg på:D kunne du/eller noen andre svart på det hadde jeg blitt kjempeglad:D

 

Og ja, jeg vet det er til x-box 1, det er det jeg har^^

 

- Dual Bios feature (2 x 512KB) --------- 2 bios banker. 1 for 1.0-1.5 versjon, 1 til 1.6

- Very easy to disable mod for xbox Live -------- Veldig enkelt å deaktivere chippen.

- Very easy to tell if you are running the original or the modchip bios------------Veldig lett å identifisere om du kjører med modchipen aktivert eller med standard bios. med den aktivert vil du få opp en Rosa logo til venstre ved boot.

- 9 solder point + 2 Wire Installation or rebuild LPC port + 2 Wire installation--- 9 punkts innstallasjon, og i tillegg 2 punkter til til ledninger.

- Run Debug Executables -------------- Drit i det.. du har ingen nytte av det om du ikke viste hva det var... for programmeringsmennesker......

- No-patch hack 1 ------------ Vil vel si noe som at du slipper å patche spill som du evt hadde mått med eldre brikker? anyone?

- No-patch hack 2 ------- Samme som over.

- Permanent eject trick hack ------------ Permanent eject hack.

- Macrovision Off ---------------- Kopisperreting på dvd'r.. vær så snill ikke kverruler. bare gjør det enkelt her :p

- IGR (depends on chosen bios) -------- IN GAME RESET....... Du trykker ned 3 kanpper så starter maskina på nytt. Restart liksom med håndkontrollen.

- Supports 137+GB Hard disk (F and G drive) ------------ Støtter større harddisker enn 137 GB.

- Auto detect EvoX Dashboard ---------- Autodeteksjon av EvoX programvare.

- Free Rebuild 1.6 PCB is included -------- Gratis lite loddeverktøy, altså det er snakk om en liten "brikke" du lodder på for å gjøre jobben endel enklere på versjon 1.6 a, b, og c framfor å ha masse ledninger å drit bruker du da et tynt lite kretskort som legges nedpå å loddes fast.

 

 

Nå gjorde jeg det utrolig idiotenkelt. men det er i basis det det betyr. ikke heng dere opp i utrykk vær så snill, ser nemlig ingen andre som gadd å dra hele lista her :D

Lenke til kommentar
Hvem av de funksjonene er det du lurer på da? Og du er klar over at det er snakk om XBOX 1 ?

- Dual Bios feature (2 x 512KB)

- Very easy to disable mod for xbox Live

- Very easy to tell if you are running the original or the modchip bios

- 9 solder point + 2 Wire Installation or rebuild LPC port + 2 Wire installation

- Run Debug Executables

- No-patch hack 1

- No-patch hack 2

- Permanent eject trick hack

- Macrovision Off

- IGR (depends on chosen bios)

- Supports 137+GB Hard disk (F and G drive)

- Auto detect EvoX Dashboard

- Free Rebuild 1.6 PCB is included

 

De lurer jeg på:D kunne du/eller noen andre svart på det hadde jeg blitt kjempeglad:D

 

Og ja, jeg vet det er til x-box 1, det er det jeg har^^

 

- Dual Bios feature (2 x 512KB) --------- 2 bios banker. 1 for 1.0-1.5 versjon, 1 til 1.6

- Very easy to disable mod for xbox Live -------- Veldig enkelt å deaktivere chippen.

- Very easy to tell if you are running the original or the modchip bios------------Veldig lett å identifisere om du kjører med modchipen aktivert eller med standard bios. med den aktivert vil du få opp en Rosa logo til venstre ved boot.

- 9 solder point + 2 Wire Installation or rebuild LPC port + 2 Wire installation--- 9 punkts innstallasjon, og i tillegg 2 punkter til til ledninger.

- Run Debug Executables -------------- Drit i det.. du har ingen nytte av det om du ikke viste hva det var... for programmeringsmennesker......

- No-patch hack 1 ------------ Vil vel si noe som at du slipper å patche spill som du evt hadde mått med eldre brikker? anyone?

- No-patch hack 2 ------- Samme som over.

- Permanent eject trick hack ------------ Permanent eject hack.

- Macrovision Off ---------------- Kopisperreting på dvd'r.. vær så snill ikke kverruler. bare gjør det enkelt her :p

- IGR (depends on chosen bios) -------- IN GAME RESET....... Du trykker ned 3 kanpper så starter maskina på nytt. Restart liksom med håndkontrollen.

- Supports 137+GB Hard disk (F and G drive) ------------ Støtter større harddisker enn 137 GB.

- Auto detect EvoX Dashboard ---------- Autodeteksjon av EvoX programvare.

- Free Rebuild 1.6 PCB is included -------- Gratis lite loddeverktøy, altså det er snakk om en liten "brikke" du lodder på for å gjøre jobben endel enklere på versjon 1.6 a, b, og c framfor å ha masse ledninger å drit bruker du da et tynt lite kretskort som legges nedpå å loddes fast.

 

 

Nå gjorde jeg det utrolig idiotenkelt. men det er i basis det det betyr. ikke heng dere opp i utrykk vær så snill, ser nemlig ingen andre som gadd å dra hele lista her :D

TUSEN TAKK!

 

btw...- Supports 137+GB Hard disk (F and G drive) ------------ Støtter større harddisker enn 137 GB. den tar oxo mindre eller? ellers setter jeg meg ned og begyner og grine^^

Lenke til kommentar
Et image du kan brenne ut til cd og boote xbox'en med. Den inneholder installasjon til EvoX (som er "operativsystemet") og litt annet snacks. For info finner du her: http://forums.xbox-scene.com/index.php?act...16&t=117478

Er det lov og spørre om hvor jeg kan laste det ned?

 

Slayer er ulovelig i det den dekoder MS.

Derfor er den ikke til nedlasting.

 

Jeg skrev tidligere at den var et problem, for mange.

 

Men det er "noen" som har den da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...