Dryper Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei! før jeg begynner så må jeg bare si at jeg er UBER noob i javascript og har ikke peiling på en eneste ting der (kansje jeg skjønner logiske ting) uansett. jeg trenger å lage en ting som om jeg feks trykker på piltast opp så går den til en spessiell link Jeg har da opp pilen som en string i php kalt "$uparrow"; og når det gjelder venste , høyre og ned så er det $downarrow, $leftarrow og $rightarrow. Disse strengene linker til spessielle linker så de må være med.. a href=/side/$uparrow som et eksempel... Håper dere kan hjelpe meg! Om noe er uklart si ifra Endret 14. april 2008 av Dryper
dabear Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Si gjerne hvordan du løste dette, for de som måtte lure på et seinere tidspunkt
Dryper Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Si gjerne hvordan du løste dette, for de som måtte lure på et seinere tidspunkt Joda det kan jeg gjøre vet du Du går på denne siden og laster ned skriptet. står også forklart hvordan http://code.google.com/p/js-hotkeys/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå