Gå til innhold

Problemer med Zero Hour

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dette innstallert for en tid tilbake og dette fungerte da bra.

Men måtte formatere harddisken her om dagen, og etter at jeg igjen hadde installert alt så hakker dette spillet som bare f***

Har ikke noe bra pc, men spillet har fungert bra på den:)

2,4ghz intel celeron

512mb minne

Intergret grafikkort, tror det er 96mb eller no:s

Tror jeg har fått installert de nyeste drivere og sånn, skjønner derfor ikke hvorfor spillet plutselig skal være umulig å bruke.. Noen forslag på hva som kan gjøres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til forumet. :)

For meg høres det ut som om du enten mangler riktig driver til grafikkortet, DirectX eller at spillet på annet vis ikke bruker grafikkortet til å tegne grafikken.

Har du andre spill som også hakker etter reinstallasjonen?

Skrevet (endret)
Velkommen til forumet. :)

For meg høres det ut som om du enten mangler riktig driver til grafikkortet, DirectX eller at spillet på annet vis ikke bruker grafikkortet til å tegne grafikken.

Har du andre spill som også hakker etter reinstallasjonen?

HAr kke prøvd noe annet egentlig...:)

Åssen kan jeg finne ut om grafikkortet ikke tegner grafikken som du sier?

Har nyeste versionen av directx installert så tror ikke det skal være noe problem egentlig

Grafikkortet har også nyeste drivere

Endret av SirBertone
Skrevet

Du har reinstallert spillet på nytt etter formateringen og ikke sant?

Hvis ikke du har gjort det så er nok det en god ting å prøve. Hvis ikke det er årsaken så er det mok som karen over meg foreslår: Installer de nyeste grafikk driverne. ;)

Skrevet
Du har reinstallert spillet på nytt etter formateringen og ikke sant?

Hvis ikke du har gjort det så er nok det en god ting å prøve. Hvis ikke det er årsaken så er det mok som karen over meg foreslår: Installer de nyeste grafikk driverne. ;)

Har de nyeste grafikkdriverne..

Fikk startet det uten hakking i stad, men etter en stund så ble det verre og verre desto mere jeg spilte.

Prøvde å starte det på nytt, men da hakker det like mye som før:S

Skrevet (endret)
Opplever du hakking i andre spill, eller gjelder det kun Zero Hour?

Kun dette (zero hour og generals)

Andre spill jeg har er langt snillere så disse går bra:)

Men har ikke prøvd noen andre "krevende" spill enda, har de ikke her uansett....

Endret av SirBertone
Skrevet

Jeg kan nå starte spillet og det hakker så å si ikke, men etter en stund i spillingen så hakker det mere og mere og blir komplett umulig å fortsette...

Ingen som har en løsning på dette? gjerne forklar hva jeg evt skal gjøre:S takk takk

Skrevet

Kan jo være et varmeproblem, kanskje en vifte eller noe ikke går rundt. Jeg fikk dette problemet når viften på grafikk kortet mitt sluttet å virke p.g.a støv xD

Skrevet
Kan jo være et varmeproblem, kanskje en vifte eller noe ikke går rundt. Jeg fikk dette problemet når viften på grafikk kortet mitt sluttet å virke p.g.a støv xD

Hvor sitter evt ett grafikkort på PC-en når det er intergrert? får ikke noe feilmeldinger ang noe sånt, men får kanskje ikke det heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...