Gå til innhold

Problemer med PS3 etter oppdatering.


Junta

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt "Burnout Paradise" på min PS3 i det siste, og her om dagen fikk jeg endelig Burnout-sertifikatet. Da jeg i går prøvde å spille online, fikk jeg beskjed om å laste ned siste oppdatering. Etter at jeg gjorde det, så oppsto problemene.

Min siste save ble ødelagt, og det er umulig å lagre når jeg spiller/avslutter spillet. Jeg får bare "En feil har oppstått (8*******)" og "Dataen er korrupt (80029209)". Rosinen i pølsa er at det er flere uker siden jeg tok backup av spillet, men det er det minste problemet nå. Hvordan får jeg orden på PS3-en igjen, noen som vet? Takk for eventuell hjelp. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du bare må finne all data relatert til spillet og slette det. Let inne i game files og lignende.

 

Det har jeg gjort allerede, men det hjelper ikke. Det rare er at når jeg legger inn min gamle

"spill save" og spiller, så står den oppført med dagens dato, men klokkeslettet står konstant

på 11.52. Det var trolig da spillet hang seg opp, og jeg måtte slå av maskina. Dette burde likevel ikke bety noe, så lenge jeg har slettet alle lagringer av spillet?

Jeg har mistet all glede med å spille, så lenge det er umulig å lagre det jeg har prestert i spillet. Det er frustrerende at en oppdatering skal ødelegge maskina. Alt har fungert ok, men etter at jeg lastet ned oppdateringen for å kunne spille online, er PS3-en ubrukelig som spillmaskin. En oppdatering burde vel gjøre maskina bedre, og ikke gjøre den til en ustabil tvilsom udugelig spillmaskin? :(

Lenke til kommentar

Nå har jeg formatert harddisken, men jeg har fortsatt de samme problemene. Det er umulig å lagre framgangen i spillet, men f@h fungerer i det minste. Ergo er min PS3 en rendyrket F@H-maskin, men som spillmaskin er den på skrothaugen! Er det virkelig ingen på dette forumet som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Dette høyrast no heilt for jævligt ut. Har du samme problem med alle spela dine ?

Takk for at du svarer Zepp2k7, men jeg har prøvd alt. Ingenting fungerer, så nå vurderer jeg å sende en mail til de som har ødelagt min PS3. De har drept min glede av å spille, og jeg skjønner at de fleste av dere ikke fatter hva jeg snakker om. Etter oppdateringen er min PS3 ubrukelig som spillmaskin. Er det virkelig bare meg som har opplevd dette? :cry:

Lenke til kommentar

Om du har prøvd å tilbakestille PS3'n til fabrikkinnstillingar pluss formatert hdd'n, så er eg nok redd for at eit eller anna har skjert seg litt under oppdateringa ja. Skjønt, eg veit ikkje. Har ikkje høyrt om andre som har hatt dette problemet. No kjem det ei ny oppdatering den 15.4. Kanskje det kan ordne det for deg ?

 

Om ikkje ville eg sendt den inn for rep.

Lenke til kommentar
Om du har prøvd å tilbakestille PS3'n til fabrikkinnstillingar pluss formatert hdd'n, så er eg nok redd for at eit eller anna har skjert seg litt under oppdateringa ja. Skjønt, eg veit ikkje. Har ikkje høyrt om andre som har hatt dette problemet. No kjem det ei ny oppdatering den 15.4. Kanskje det kan ordne det for deg ?

 

Om ikkje ville eg sendt den inn for rep.

 

Enig med det du sier her ja...

 

Men er dog litt merkelig at en oppdatering til et spill skall ødelegge en konsoll da... Eneste jeg kan tenke meg, er at det var en buggy update, eller at updaten har "hengt" litt under nedlastingen, og at du ikke har fått med deg hele greien, men fortsatt nok til at spillet funker, har skjedd meg et par ganger med updates til PC spill...

 

Men vent til neste update, og prøv igjen da, men om det ikke virker da, er nok den eneste muligheten å sende den inn på rep som Zepp2k7 sier...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...