Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fjerne arr etter kviser?


Gjest Lifepain

Anbefalte innlegg

Basiron hjelper vel kanskje på noen, men da må du virkelig tåle mye. Huden min ble helt inntørket, selv om jeg brukte på litervis med fuktighetskrem. Det var så sterkt at til og med huden rundt øynene ble inntørket, selv om jeg bare tok litt basiron på haken. En annen ulempe med Basiron er jo at det farger av på klær. Det fikk jeg merke!

ja, det skjedde også med meg. Huden min ''gikk'' av på en måte. Jeg kunne se at det lå død hud på kinnet mitt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

Feilen mange gjør når de bruker MD, er at de tenker at en rens er mirakelkuren. Er man plaget av hudproblemer, må MD kombineres med andre gode produkter for at de skal ha effekt. Mot arr er vel kjemisk peeling det beste, MD har både pensling og sånne til å bruke en gang i uka. Dyrt, men hjelper om man gjør det rett :-) Det er lite hudleger kan gjøre mot arr, med mindre du vil betale for privat behandling.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen plass man kan få tak i MD Formulations i en norsk nettbutikk? hmm.gif

Det vet jeg ikke, men serien (MD Formulations) kan kjøpes på hudpleiesalonger som f. eks WahWah.

 

Har ikke en slik i nærheten. Men det fåes ikke kjøpt på apotek eller noe slik?

 

Nei, men på apoteket har de nok lignende produkter. Ta turen ned til nærmeste apotek og spørr der.

 

Apotekprodukter er av elendig kvalitet, de har ingenting med apotek å gjøre. De selger på merkevare, ikke kvalitet.

MD er vel rimeligst på amazon osv, alt er dyrere i hudpleiesalong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...