jodde11 Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 (endret) Lurte på hvor mye av Rift-settet folk har å hvor mange som har fult sett her på forumet. Min mian en Champion er den jeg satser på. Men vi har STOR overflod av champs i kinet. (å da mener jeg STOR) så blir litt urettferdig om jeg skal presse ham inn. Så da satser jeg heller på healern min får fult. Jodde - Champion Boots:ja Gloves:ja Leggings:ja Chest:ja Helm:ja Shoulders:ja våpen:nei Jolwise - Ministriel Boots:ja Gloves:ja Leggings:ja Chest:ja Helm:ja Shoulders:ja våpen:ja 1 + Glorfindels/Gillechor/Gillos det jeg trenger fra Rift av smykker Jeg liker å kunne ha fult sett fra Rift. Men må si bonus 2 og 3 er dårlig for både champs og ministriels. Men går for settet uansett. Endret 17. mai 2008 av jodde11
X672 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 (endret) Boots:ja Gloves:ja Leggings:ja Chest:ja (ikkje i bruk) Helm:nei (vil ikkje ha den da eg har bedre) Shoulders:ja våpen:ja Skjold: nei (vil ikkje ha det da eg har bedre) Endret 12. april 2008 av X672
Christeven Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 (endret) Hunter: 6/6 + alle våpen og items jeg trenger fra the rift. Boots:ja Gloves:ja Leggings:ja Chest:ja Helm:ja Shoulders:ja våpen:ja Captain: 5/6 Boots:ja Gloves:ja Leggings:ja Chest:ja Helm:nja Shoulders:nei + våpen og en del random dropps fra rift Endret 28. april 2008 av Christeven
lassaron-jon Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 loremaster Alt uten om Shoulders Våpen vil eg ikkje ha, andre treng det meir. Burglar ingen ennå, men dei 3 første får eg nok på ein kveld så det er fort gjordt ^^ Har litt shadow stalker på den foresten
Pucifer Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 captain fult sett, loremaster 4 deler + random dill dall rundt omkring, loremaster har en forsåvidt grei 6piece bonus, på captain er den som mange andre klasser sine helt ræva
Chrisern89 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Boromiro 50 champion Boots:ja GLoves:ja Legs:ja Chest:ja Helm: nei og har bedre Shoulders:nei har bedre Våpen: får neste gang jeg dreper roggy
sunde1990 Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Eriondin(captain): Full sett, Glorfindels band og soot covered ring. Kommer ikke til å skaffe våpenet ettersom jeg ikke kommer til å bruke det. Talo(burglar): 5/6 mangler skuldrene. Har Wanir men. Ferdagar(minstel) 3/6 er ikke så opptatt hva minstrelen min har, ettersom settet ikke er så bra i mine øyne.
-Bratset- Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Champion Boots: Ja Gloves: Ja Leggings: Ja Chest: Ja Helm: Ja Shoulders: Ja Våpen: Ja to stk. Og i tillegg har jeg ring settet fra Balrogquestet men foretrekker å bruke kun den ene (Glorfidels Band) sammen med etched. Captain: Boots: Ja Gloves: Ja Leggings: Ja Chest: Ja Helm: Ja Shoulders: Ja Våpen:Nei Og i tillegg bruker jeg ring settet fra balrogen.
mortenma Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Har fullt armour sett på min champion. Har også hammeren(Othdring) men ikke Avorchrist eller Saellang. Liker settet fordi det er veldig bra på Agility som er bra mtp crit chance på champ. Hunteren min har vel 3/6 tror jeg. Har byttet ut armouren på min champ ettervhert som jeg har fullført bøkene i Mines of Moria. Veldig bra armour der mtp soloquesting. Mye might og agility, pluss moral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå