Westw00d Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Vel, jeg hiver meg på bølgen og skriver: HVORFOR I HELVETE VIL IKKE DATAEN STARTE?? Problemet er at når jeg trykker på den vakre blå Power-knappen min, hører jeg hele kraftverket setter igang og diskene starter å surre.. men det blinker fremdeles på Idle-merket på den så alt for nye Samsung skjermen min! Dataen funker som bare rakker'n, men skjermen vil altså ikke ha no bilde =P En annen ting som er litt rart er at dette skjer annenhver dag ca. Den funker en dag, men plutselig bestemmer den seg for å IKKE funke! Noen som har peiling på hva problemet kan være?
Westw00d Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Hei Spm er da hvor langt kommer du før skjermen svartner? Regner med du bruker XP/Vista. Rekker du og se loade streken før det svartner. Eller svartner det etter BIOSen har reklamert for sitt? (Første bilde som komemr opp) MVH Per-Tore N. Høisveen Heisann! Jeg kommer ikke lengre enn til POST. Det skjer ingenting på skjermen. Jeg bruker XP =) Det kommer altså ikkeno bilde opp i det hele tatt. Kan legge ved annen info: HK : Abit Fatal1ty FP-1N9 SLI Skjermkort: Geforce Fatal1ty FXF 8600 GT RAM: Ballistics et eller annet Jeg har prøvd å plukke ut rammen og plassere den om hverandre etc etc .Virker som det ikke er no galt med den
Hoisveen Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Hei igjen. Fint du har testet rammen. Jeg er stygt redd for at grafikkortet ditt kan være skadet siden det går noen ganger. Har du skjermkort på hovedkortet ditt så prøv og boot med det. den utgangen skal være rundt der musa og tastaturet settes inn. (litt under) MVH Per-Tore N. HØisveen (For spm. Send mail til [email protected])
Westw00d Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Hei igjen.Fint du har testet rammen. Jeg er stygt redd for at grafikkortet ditt kan være skadet siden det går noen ganger. Har du skjermkort på hovedkortet ditt så prøv og boot med det. den utgangen skal være rundt der musa og tastaturet settes inn. (litt under) MVH Per-Tore N. HØisveen (For spm. Send mail til [email protected]) Vel, tusen takk for hjelpen i hvertfall =) Jeg skal prøve et annet skjermkort og se om det virker da.
Hoisveen Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Hei igjen.Fint du har testet rammen. Jeg er stygt redd for at grafikkortet ditt kan være skadet siden det går noen ganger. Har du skjermkort på hovedkortet ditt så prøv og boot med det. den utgangen skal være rundt der musa og tastaturet settes inn. (litt under) MVH Per-Tore N. HØisveen (For spm. Send mail til [email protected]) Vel, tusen takk for hjelpen i hvertfall =) Jeg skal prøve et annet skjermkort og se om det virker da. alltid glad for og hjelpe MVH Per-Tore N. Høisveen
KnowN Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Etter det jeg ser (symptomene) så virker det litt som att skjermkortet ditt er løst.. Prøv å dytte ledningen(visst du har en til skjermkortet) skikkelig og prøve å dytte skjermkortet ekstra godt nedi! Virker ikke dette, har du ett problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå