CombatPsycho Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 (endret) Heisann! En kamerat av meg snakker om å skaffe seg en ny pc, han snakker om å kjøpe en pc av en venn som er 2 år gammel, til rundt 6k, noe jeg synes er veldig dyrt med tanke på den pcns hardware. Så jeg bestemte meg for å hjelpe han istedet, så han får mer power pr kr. Satte opp et raskt oppsett, og lurer da på om dette er greit? Pcn hans skal mest brukes til gaming, vet han skal starte med AoC bla. Current oppsett Bare kom med både forslag og endringer. Takktakk Endret 11. april 2008 av Kim Salabim
tvolsen Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 (endret) Ser grei ut den PC-en der... Ville kanskje kjøpt ny cpu kjøler også Edit: Linken virker ikke Endret 11. april 2008 av tvolsen
Petaaar Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Heisann! En kamerat av meg snakker om å skaffe seg en ny pc, han snakker om å kjøpe en pc av en venn som er 2 år gammel, til rundt 6k, noe jeg synes er veldig dyrt med tanke på den pcns hardware. Så jeg bestemte meg for å hjelpe han istedet, så han får mer power pr kr. Satte opp et raskt oppsett, og lurer da på om dette er greit? Pcn hans skal mest brukes til gaming, vet han skal starte med AoC bla. Current oppsett Bare kom med både forslag og endringer. Takktakk oppsett med nyere chipsett, og til 5500 kr ,link til oppsettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå