Gå til innhold

Sniktitt: Darksiders: Wrath of War (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener dere ikke Link i så fall fra helvete? sist jeg sjekket opp zeldakunnskapen var zelda prinsessen eller jenta som link strevde etter da^^

Skrevet

Førsteinntrykket mitt var nå heller to deler God of War møter en del Grand Theft Auto (eller annet generisk "free roaming" spill). Ser jævlig kult ut uannsett.

Skrevet

Legend Of Zelda-serien refereres svært ofte til som berre Zelda, og som eg forsto overskriften sammenlignet ikkje artikkelforfatteren heltene, men heller sjølve spelet.

Zelda fra helvete slik du tenker på det Ironman, må vel være Midna. ;)

Skrevet

Dette tror jeg blir skikkelig ensforming og ræva. Alle love ord om "fantasien setter grensen" har vi hørt før, historien er noe av det tynneste jeg har hørt siden super mario. Eneste som kan redde spillet er hvis ridemotoren er lik som den i mount and blade.

Gjest Slettet+9018234
Skrevet
Vi refererer til spillserien Zelda.

Denne tittelen har ingenting med Zelda-serien å gjøre. Hvis dere skal basere sammenligningsgrunnlaget på noe så tynt, kan dere like godt også ta med Heroes of Might and Magic I - det spillet hadde også helt til hest.

Forøvrig virker spillet nokså stilig og lovende.

Skrevet

Nå er det først og fremst utvikleren som sier at de er tungt inspirert av Zelda-spillene, noe som går frem av teksten.

La til sitatstrek på tittel for å gjøre dette glassklart.

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

smud groven.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...