Cyclops26 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Etter en go del venting på dette spillet så fikk jeg kjøpt det i dag... MEN gleden varet ikke lenge..! Jeg har ikke lyd fra stemmene til personene i spillet.. men jeg får lyd på alt annet.. (tror jeg..) jeg ser folkene snakker.. men hører altså ikke en dritt... Men det kan hende en veldig skjelden gang at jeg kan høre en setning ell to... Er det integrerte lydkortet på mitt Asus M3A32-MVP hovedkort for dårlig eller er det no annet krøll her!?! Andre som har det problemet?? Endret 10. april 2008 av Cyclops26
Gummi-And Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg har ingen problemer med mitt XFX nForce 680i LT. Kanskje du kan prøve å installere lyd-driverne på nytt? Eller sjekke lyd settings i spillet? Endret 10. april 2008 av Gummi-And
Cyclops26 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Jeg har ingen problemer med mitt XFX nForce 680i LT. Kanskje du kan prøve å installere lyd-driverne på nytt?Eller sjekke lyd settings i spillet? Har akkurat formatert maskina og vært inne på Asus sine sider å lastet ned den nyeste driveren til kortet!
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Innstaller DirectX på platen Support->DirectX->DXSETUP. Funket i alle fall hos meg. Mvh. Havonzid
Cyclops26 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Innstaller DirectX på platen Support->DirectX->DXSETUP. Funket i alle fall hos meg. Mvh. Havonzid Har prøvd det også.... hører alt som blir sagt i spillet når du løper rundt... men når hovedpersonen snakker med noen.. så er det helt stille.. bortsett fra bakgrunnstøy!
Gummi-And Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Sjekket at alle kontakter er satt helt inn? Tidligere i dag mista jeg lyden fra hovedpersonene, jeg skjønte ikke hva det kunne være før jeg sjekka kontaktene, og riktig nok, front høytaleren var ikke plugga godt nok i
Cyclops26 Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Sjekket at alle kontakter er satt helt inn? Tidligere i dag mista jeg lyden fra hovedpersonene, jeg skjønte ikke hva det kunne være før jeg sjekka kontaktene, og riktig nok, front høytaleren var ikke plugga godt nok i Alt er koblet riktig og sitter som det skal...
Gummi-And Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Quote fra et forum jeg fant ved å søke etter "assassin's creed sound issues" på google: If using Realtek High Definition Audio, Soundmax HD Audio, or nForce Audio, you may experience sound anomalies. To work around the problem, reduce the Hardware acceleration slider to 'Basic' in the Windows Control Panel -> Sounds and Audio Devices -> Audio tab -> Advanced -> Performance tab.
Moderat Bruker Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg har ingen problemer med mitt XFX nForce 680i LT. Kanskje du kan prøve å installere lyd-driverne på nytt?Eller sjekke lyd settings i spillet? Har akkurat formatert maskina og vært inne på Asus sine sider å lastet ned den nyeste driveren til kortet! Om du formaterer eller naar du oppdaterer til SP 1 (I vista ihvertfall) saa endrer settingene for lydkortet seg. Husker jeg koedda med dette litt i samme situasjon, men ikke samme spill. Husker kke akkurat hva jeg gjorde men proev deg frem litt saa kommer det nok. Lykke til
Cyclops26 Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Quote fra et forum jeg fant ved å søke etter "assassin's creed sound issues" på google: If using Realtek High Definition Audio, Soundmax HD Audio, or nForce Audio, you may experience sound anomalies. To work around the problem, reduce the Hardware acceleration slider to 'Basic' in the Windows Control Panel -> Sounds and Audio Devices -> Audio tab -> Advanced -> Performance tab. Takker for den der Gummi-And.... det der hjalp faktisk *jippi* Nå er det bare å vurdere vista for å få mer ytelse av grafikken!!!
Gummi-And Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Quote fra et forum jeg fant ved å søke etter "assassin's creed sound issues" på google: If using Realtek High Definition Audio, Soundmax HD Audio, or nForce Audio, you may experience sound anomalies. To work around the problem, reduce the Hardware acceleration slider to 'Basic' in the Windows Control Panel -> Sounds and Audio Devices -> Audio tab -> Advanced -> Performance tab. Takker for den der Gummi-And.... det der hjalp faktisk *jippi* Nå er det bare å vurdere vista for å få mer ytelse av grafikken!!! good good, lykke til videre i spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå