Mokrish Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Heisan. Jeg har akkurat reinstallert en Compaq nx7010 laptop. Jeg har installert alle nye drivere, men klarte å installere en feil audiodriver. Conexant CX20468-31 AC97 Audio Driver Det som er midt lille plagsomme problem er at hver gang maskinen nå starter på nytt, kommer det opp et vindu som sier enhetsdriveren er installert. Selv etter 10 restarts kommer den samme meldingen. Jeg tror det har med audiodriveren å gjøre. Men denne driveren finner jeg ikke i avinstalleringmenyen... Vet altså ikke hvordan få fjernet driveren slik at jeg slipper å få denne plagsomme beskjeden hver gang maskinen starter.. Prosessen som kjører heter UIUCU.exe og jeg finner den i regedit. Er det trygt å slette alt der, som er koblet til en prosess jeg ikke vil ha? Eller må jeg reinstallere hele pcen for å slippe problemet?
Mokrish Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 glem hele temaet. Har prøvd meg frem selv.. slettet alt som hadde med uiucu.exe å gjøre. Ingen problemer nå Vet ikke hvordan slette denne posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå