desimal Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvordan finner jeg ut hvilke dokument som har linket til mitt dokument. Jeg har ett stort linkehelvete og lurer da på som sagt hvilke doc som har linket til det ene som jeg skal gjøre en endring i navnet på. Jeg har ikke veldig lyst til å sjekke gjennom alle dokumentene i hele strukturen, for det en en god del. Vær så snill og hjelp meg=) Christopher
Dryper Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvordan finner jeg ut hvilke dokument som har linket til mitt dokument. Jeg har ett stort linkehelvete og lurer da på som sagt hvilke doc som har linket til det ene som jeg skal gjøre en endring i navnet på. Jeg har ikke veldig lyst til å sjekke gjennom alle dokumentene i hele strukturen, for det en en god del. Vær så snill og hjelp meg=) Christopher Om du bruker Office 2007 så er det et STORT ikon på "SETT INN" tabben som heter "Hyperkobling" om du har gamlere så ligger det vel sikkert på sett inn der også Håper dette hjelper!
desimal Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 (endret) Det er ikke og sette inn en hyperkobling som er problemet, men og se hvilke dokumenter som hyperkobler til mitt dokument. Si at jeg har 50 mulige dokumenter som muligens linker til mitt, jeg skulle gjerne se hvilke uten og gå igjennom alle sammen. Endret 10. april 2008 av desimal
kjeklulf Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvis det er snakk om vanlige hyperkoblinger til et dokument (f.eks c:\dokument.doc) er det ikke mulig å finne dette fra måldokumentet.
desimal Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Hvis det er snakk om vanlige hyperkoblinger til et dokument (f.eks c:\dokument.doc) er det ikke mulig å finne dette fra måldokumentet. Ja ok, det var det jeg var redd for. Takk for svarene=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå