Lucas Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Heisann Klarte ikke å lage stor furnuft i topicet men. Vår exchange server trenger dessverre akutt ny maskinvare, og ny hardware står klar. Men - det vi vil gjøre, er og overføre den "gamle" (nåværende) over til en "annen server" som kan ta over mens vi jobber med den "gamle". Er dette mulig ? (ja helt sikkert) Noen som har enn oppskrift for hvordan dette kan gjøres trygt og fort ? beklager hvis forklaringen min er forvirrende, vet ikke helt hvordan jeg skal si det. Bottom end: Vil ha nåværende exchange server over på ny server. eksportere nåværende exchange, over på ny exchange boks.
Software_Scenario Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Hei, Her er en enkel oversiktig, step by step, om hvordan du skal flytte Exchange serveren til ny server. http://windowsitpro.com/article/articleid/...new-server.html Ellers pleier det å stå mye nyttig på technet. Der er det en egen Exchange gruppe. Dette er ikke en altfor vanskelig oppgave, men det er viktig å ha tunga rett i munnen. Hvis du har mye erfaring med Exchange fra før så antar jeg at du vil klare det greit. Hvis du ikke har vært mye borti det før, kan du vurdere å få inn et selvskap til å gjøre dette for deg. Kommer an på din egen erfaring med Exchange og hvor viktig at alt går helt smertefritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå