syklitengutt Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hei. Gjør endel oppgaver i Word spesielt og skriver derfor endel formler. Finnes det noen god og enkel måte og få ting til å være over og under en delestrek og opphøyd eller nedsunket. Mener att jeg i en eldre utgave kunne trykke noe greier om dette var en plugin eller hva, så kom det opp ett eget vindu der jeg kunne lage delestrek og oppheve etc etc.
juhu Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Er sikkert mulig å mekke en makro for dette.. lenge siden jeg har holdt på med sånt men prøv knappen "registrer makro" å se om det kommer opp en veiviser av noe slag. også usikker på om det er kun excel som har denne funksjonen, eller om word også har den
terjemag Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Bruk Microsoft`s formelredigering. Fungerer utmerket. "Sett inn" - "Objekt" - Formelredigering, ihvertfall er det slik i word 2003. Lykke til! Fikk følgende tekst når jeg nå skulle teste formelredigereren. Lykke til ihvertfall! Oppgradere Formelredigering til MathType™ MathType fra Design Science er den kraftige og fullstendige versjonen av Formelredigering. Hvis du ofte setter inn formler i dokumenter, vil du ha mye bedre nytte av MathType. MathType er like lett å bruke som Formelredigering og inneholder mange tilleggsfunksjoner som hjelper deg å arbeide mer effektivt og lage dokumenter med et profesjonelt utseende. MathType omfatter blant annet: · Skriftsettet Euclid™ med hundrevis av ekstra matematiske symboler. · Nye maler og symboler for geometri, kjemi og mye mer. · Profesjonell fargestøtte. · Muligheter for å lage formler for World Wide Web-dokumenter. · Oversettere som skriver formler på andre språk, som TeX, AMS-TeX, LaTeX, MathML og egendefinerte språk. · Spesialkommandoer for nummerering og formatering av formler og konvertering av Microsoft Word-dokumenter. · Verktøylinjer som kan tilpasses slik at de inneholder hundrevis av de symbolene, uttrykkene og ligningene du bruker mest. · Egendefinerte hurtigtaster. · En omfattende, trykt brukerhåndbok med mengder av tips og fremgangsmåter. · Og mye mer… Design Science forbedrer MathType fortløpende og setter ut i livet det nyeste innen teknologien, slik at formelskriving blir enklere og kompatibel med alle dine favorittprogrammer. Ta en kikk på MathType på World Wide Web, eller ring Design Science, så får du fullstendig og oppdatert informasjon om MathType. Design Science, Inc. (800) 827-0685 (bare USA og Canada) (562) 433-0685 (utenfor USA og Canada) (562) 433-6969 (faks) E-post: [email protected] World Wide Web: http://www.mathtype.com/msee Endret 8. april 2008 av terjemag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå