Gå til innhold

Hjelp med å fikse ipod touch!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle jailbreak min ipod touch..

jeg hadde lastet ned et program som heter Ziphone også va det slikk at jeg skulle trykke

JAILBREAK IPHONE IPOD, e det va en DOS fil..

 

Så kommer det opp den søkte etter ipodn min, å ettervært startet install tingen.

Det kom opp at jeg måtte vente 1min å 10sekunder, hadde venta en stund over det å tenkte at nu var det noe feil som hadde skjedd.. Jeg kobla ut ipodn min fra datan å det kom opp

 

IOIpodUSBDevice ::geted_message cabel remover, stopping stack

 

Å når jeg setter inn kabeln igjen kommer

 

IOIpodUSBDevice ::startIpodStack can`t start! NEED configuration.

 

Trenger ganske masse hjelp til å skal få fikset ipodn min!!!

 

PLEASE!!!

trenger hjelp fortest mulig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var borti lignende problem med min Touch, og ingen knapper hadde noen funksjon osv. Her kommer Apple sin geniale force restore inne. Hold inne Home og Lås knappen mens ipoden er koblet til pc. Hold inne begge to helt itunes starter og spør om du vil gjenoprette. Velg ja og ipoden din er reddet... =D

Lenke til kommentar
Jeg var borti lignende problem med min Touch, og ingen knapper hadde noen funksjon osv. Her kommer Apple sin geniale force restore inne. Hold inne Home og Lås knappen mens ipoden er koblet til pc. Hold inne begge to helt itunes starter og spør om du vil gjenoprette. Velg ja og ipoden din er reddet... =D

Nøyaktig det samme skjedde med meg i går. Lasta ned ziphone og alt gikk ad undas, bare gjør som det står berskrivet over så går det så bra at;P Prøvde faktisk én gang til gi og med at jeg nå visste hvordan jeg skulle fikse det, funka like jævla dårlig da og. er nok sikrere å nedgradere til 1.1.1 eller 1.1.2 og deretter jailbreak. De er jo testet ut og fjerna bugs osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...