Gå til innhold

Flere en meg som har sendt Gull/ item til feil person ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte en kis en epic pattern får cod.. jeg skulle ha 1000g eller noe.. men det endte med at jeg sendte patteren OG 1000g ..:p fikk det aldri tilbake xD

Skrevet
Jeg sendte en kis en epic pattern får cod.. jeg skulle ha 1000g eller noe.. men det endte med at jeg sendte patteren OG 1000g ..:p fikk det aldri tilbake xD

den er faen med kjip.. :p

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har sendt feil et par ganger etter at jeg har skifta server, måtte bytte nick og sendte selvfølgelig til det gamle nicket mitt :p

Fikk det jo tilbake etter 30dager så det gikk jo fint :)

Skrevet
Jeg har sendt feil et par ganger etter at jeg har skifta server, måtte bytte nick og sendte selvfølgelig til det gamle nicket mitt :p

Fikk det jo tilbake etter 30dager så det gikk jo fint :)

hehe xD akuratt det samme jeg gjorde ^^

Skrevet

har ikke sendt til feil person, men skulle faa laane 50g til min foerste mount paa min foerste karakter. 50g var 10x mere enn det jeg noen gang hadde hatt saa dette var stort. rett etter jeg hadde hoeyreklikket paa pengene trykket jeg delete for aa slette posten. dette skjedde da foer pengene var i min bag, og de forsvant ned i soeppelboetta.. SURT

Skrevet
har ikke sendt til feil person, men skulle faa laane 50g til min foerste mount paa min foerste karakter. 50g var 10x mere enn det jeg noen gang hadde hatt saa dette var stort. rett etter jeg hadde hoeyreklikket paa pengene trykket jeg delete for aa slette posten. dette skjedde da foer pengene var i min bag, og de forsvant ned i soeppelboetta.. SURT

hehe xD..Sykt lett å få gull nå, er nesten skummelt.

Skrevet

er jo barnemat i forhold til de som har tapt epic recipes og sendt 1kg feil.. men den gangen var det mye, for meg

Skrevet

Hvis ikke denen "randome" finnes får du gullet tilbake om 30 dager.. ellers kan du spørr eom gullet tilbake... sier han nei, kontakt blizz... så fikser de det :)

Skrevet

Jeg har brent meg på dette mange ganger. Lurer på hvor mye gull som har blitt sendt til random personer jeg ikke aner hvem er fordi jeg ikke har fulgt med og som aldri har svart på mailene om at jeg sendte feil eller som har tatt ting og gullet jeg skulle CoDe :p

Skrevet
Hvis ikke denen "randome" finnes får du gullet tilbake om 30 dager.. ellers kan du spørr eom gullet tilbake... sier han nei, kontakt blizz... så fikser de det :)

Hvordan skal blizz Fikse det? Er jo min feil at jeg sendre feil:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...