fjeddiu Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg skulle CODe, men så sendte jeg istedet. 1t lang diskusjon og drøfting om jeg skulle få dem tilbake
Metaby Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg sendte en kis en epic pattern får cod.. jeg skulle ha 1000g eller noe.. men det endte med at jeg sendte patteren OG 1000g .. fikk det aldri tilbake xD
Stoop kid Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg skulle CODe, men så sendte jeg istedet. 1t lang diskusjon og drøfting om jeg skulle få dem tilbake Fikk du de tilbake, da?
gnrlover Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 (endret) Det går an å klage til de som står for softwaren i virkeligheten: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=165401http://www.digi.no/php/art.php?id=517254 Hun måtte i tillegg bekrefte det 2 ganger. Mottakeren ble dømt. //www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=165401) da tror jeg faen med at jeg hadde grene blod. Endret 8. april 2008 av gnrlover
gnrlover Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 Jeg sendte en kis en epic pattern får cod.. jeg skulle ha 1000g eller noe.. men det endte med at jeg sendte patteren OG 1000g .. fikk det aldri tilbake xD den er faen med kjip..
gnrlover Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Ohyea fikk tilbake 1100 g som jeg hadde sendt. Han har sikkert sletta eller ikke vært inne på en mnd ;D ohyea.
Grabby Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har sendt feil et par ganger etter at jeg har skifta server, måtte bytte nick og sendte selvfølgelig til det gamle nicket mitt Fikk det jo tilbake etter 30dager så det gikk jo fint
gnrlover Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Jeg har sendt feil et par ganger etter at jeg har skifta server, måtte bytte nick og sendte selvfølgelig til det gamle nicket mitt Fikk det jo tilbake etter 30dager så det gikk jo fint hehe xD akuratt det samme jeg gjorde ^^
henky Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 har ikke sendt til feil person, men skulle faa laane 50g til min foerste mount paa min foerste karakter. 50g var 10x mere enn det jeg noen gang hadde hatt saa dette var stort. rett etter jeg hadde hoeyreklikket paa pengene trykket jeg delete for aa slette posten. dette skjedde da foer pengene var i min bag, og de forsvant ned i soeppelboetta.. SURT
gnrlover Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 har ikke sendt til feil person, men skulle faa laane 50g til min foerste mount paa min foerste karakter. 50g var 10x mere enn det jeg noen gang hadde hatt saa dette var stort. rett etter jeg hadde hoeyreklikket paa pengene trykket jeg delete for aa slette posten. dette skjedde da foer pengene var i min bag, og de forsvant ned i soeppelboetta.. SURT hehe xD..Sykt lett å få gull nå, er nesten skummelt.
henky Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 er jo barnemat i forhold til de som har tapt epic recipes og sendt 1kg feil.. men den gangen var det mye, for meg
NoMilkToday Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Hvis ikke denen "randome" finnes får du gullet tilbake om 30 dager.. ellers kan du spørr eom gullet tilbake... sier han nei, kontakt blizz... så fikser de det
Datasmurf Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har brent meg på dette mange ganger. Lurer på hvor mye gull som har blitt sendt til random personer jeg ikke aner hvem er fordi jeg ikke har fulgt med og som aldri har svart på mailene om at jeg sendte feil eller som har tatt ting og gullet jeg skulle CoDe
gnrlover Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Skrevet 12. mai 2008 Hvis ikke denen "randome" finnes får du gullet tilbake om 30 dager.. ellers kan du spørr eom gullet tilbake... sier han nei, kontakt blizz... så fikser de det Hvordan skal blizz Fikse det? Er jo min feil at jeg sendre feil:/
NoMilkToday Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 De hjalp meg jeg glemte og code en twink ring. så nektet han jeg sndte til og gi meg penger så jeg kontakta blizz og fikk itemet tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå