Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Ingen av knappene for aktivering av trådløstnett funker


Anbefalte innlegg

Hei, får ikke slått på det trådløse nettverkskortet på laptoppen min, Internett funker når jeg har kabel i, men får ikke slått på trådløst nettverks kort. Når jeg trykker på knappen på pcen reagerer den ikke, har en Fujitsu simens Amilo laptop. Det er liksom tre knapper som man kan trykke på, og ingen av de fungerer. av knappen er rett ved siden, men den funker.

 

 

Noen som har noen tips? har prøvd og starte wireless kortet fra tjenester i windows, men finner ikke noe som heter wireless, og Wlan hjelper ikke om jeg aktiverer eller ikke.

Endret av Lasse000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går til nettverkskoblinger i Kontrollpanelet.. finner du wlan der? Antenne med grønne bølger. Kan høyreklikkes og "Enables"/skrus på.

 

Har wlan virket før? Hvis du har installert windows på nytt har du kanskje ikke fått med programvare fra FS. til wlan kortet.

 

Min Acer laptop har programvare som gjør at wlan bryteren virker... men det er like greit skru av/på i windows...

Lenke til kommentar

Har ikke gjort noe som helst med pcen, det som er så rart.

Plutselig en dag jeg våknet gikk ikke trådløst nettet på. Kan være noe så dumt som en tastekombinajson eller noe, for det er 2 andre knapper det ikke går ann å bruke, en for demping av viften, og en for å åpne internett leseren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...