Gå til innhold

Oppgradering\nytt nettverk inkl program osv


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg spørr etter men men..

Trenger da tips til programvare\nettverksløsning\servere\klint til en butikk, privat liten butikk. Idag er det 6+ maskiner og 3-4 skrivere koblet sammen i fullstendig virrvar av kabler. Alt dette skal ryddes opp i og maskinparken skal beholdes.

 

Siden dette er en butikk, er det første vi trenger en server\vanlig maskin som innehar pris på varer, i første omgang som alle klienten får oppdateret riktig pris ,hvilket program brukes til slikt?

Regnskapsmannen bruker Citrix og webgrensesnitt mot sine lokaler for å gjøre den jobben.

Vårt program som fakturerer regninger (som de riktige prisene er fra) er knyttet opp mot Citrix.

I bunn og grunn trenger jeg vel tips og råd til hvordan andre bedrifter har løst dette på en enkel og god måte.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hei,

det er mulig at du kan bruke "Scenario" fra Visma. installerte en sånn forrige uke i fotobutikk m/ 3 lisenser. programvare er installert på et maskin og hentes av andre klienter gjennom lan. det blir noe lignende som POS (point og sale). alt er basert på sql og derfor kan integreres med mange regnskap programvarer på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...