Monkey553 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) noen ganger når jeg går inn på en server blir jeg kicka etter 2-4 min for losing key packets.. noen som vet hvorfor? Endret 5. april 2008 av GuZzlE
Monkey553 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 og på special forces lagger det alltid på night maps uansett hvordan innstillingene er..
Monkey553 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 (endret) ja.. har prøvd å google det.. kom fram til en pb side hvor jeg kan laste ned en oppdatering på pb.. men det hjelper bare en gang.. :S.. Endret 5. april 2008 av GuZzlE
Monkey553 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 For å være ærlig syntes jeg at PB er noe drit..
Kjøleskapmannen Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Night maps har den ulempen, med at de lagger hele tiden. For å løse PB-problemene må du laste ned pbsetup. Kjør pbsetup, når det er gjort restarter du PC-en og kjører BF2. PS. Sørg for at PnkBstrA og PnkBstrB slipper gjennom brannmuren din.
Monkey553 Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Har gjort det .. hvis jeg ikke kjører det som admin så blir jeg kicka for å ikke ha admin priveleges.. er det noen som vet om em permanent løsning på dette.. det er litt slitsomt å måtte høyreklikke osv hver gang.. spesiellt hvis jeg glemmer det.. da må jeg lukke bf og åpne igjen å da kommer losing key packets...
Kjøleskapmannen Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Regner med at det er "Losing Key Packets" du får, så du får se om du finner noen løsninger her.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hadde samme problemet, men det løste seg selv etter ett par dager. Bare gikk over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå