Gå til innhold

Sandwichkort på LN2!


Anbefalte innlegg

Jupp, 9800GX2 på ln2.. sounds cool? Tja, var greit forsåvidt.. Såvidt testet kortet på nitro, tenkte jeg skulle gi dere som ikke følger med på XS litt info.

 

Kortet er vmoddet og har fått montert på Kingpins TEK 4.0 Slim pot, denne kjøler begge kjernene. 9800GX2 kort friiiiker ut ved ca -55 grader, så alle tester er kjørt på -48 til -50C. Ser også ut som det er OVP på kortet, denne kicket inn ved 1.36v load i 01, men det gikk fint i 06.. rart egentlig.

 

Har ikke kjørt noen komplette bencher, rett og slett fordi det ligger en DØD QX9650 her nå. Lånte Sturla sin 8500ES til testingen. Riggen er helt forferdelig cpu limited, så EGENTLIG er det litt tull å teste i det hele tatt.. 5.2Ghz er ingenting i denne sammenhengen. Leter fremdeles etter en god qx, ser ut som det er litt vanskeligere enn første antatt. Resten av riggen begynner å bli selvskreven;

 

Foxconn X48 Blackops

Kingston PC14400

Antec 1000w

PPindahouse cpu pot

 

PS! Bildene ble tatt under nedrigging.

 

 

Here we go:

post-88790-1207251423_thumb.jpg

post-88790-1207251439_thumb.jpg

post-88790-1207251448_thumb.jpg

post-88790-1207251515_thumb.jpg

post-88790-1207251533_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

føler meg egentlig litt dum.. kortet bare ligger her.. før hadde jeg kastet meg over det, men nå har det hele blitt litt "lunkent". venter som sagt på annet stasj før jeg kan begynne. litt vanskelig å bry seg om klokking når man vet at det ligger en smuggler 21 fot med v8 og kompressor i vinteropplag.. :D + at det er fint vær.

 

minne er kingston hyperx 1800 mhz, kjører helt ok timings osv.

Lenke til kommentar
Hvilket minne skal du bruke på 790i kortet? Sitter å venter på et 790i kort selv, men jeg skal bort i to uker så jeg får ikke testet noe. Håper p05 er ute før jeg kommer tilbake, er jo så mange som sliter med corruption på diskene med 790i.

 

Har du tenkt å teste 3-sli?

 

jeg har asus striker II NSE kortet, ikke EVGA sin versjon. kanskje jeg prøver 3veis sammen med Adrian hvis jeg orker 10mil i bil, han vasser jo i 9800GTX for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...