MBrandt Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg har lenge(ca 2 år) hatt problemer med battlefield 2, og når battlefield 2142 kom ut, også det. jeg hadde en pc tidligere som jeg kjørte windows xp sp2 på, og der fikk jeg til å kjøre BF2(etter veldig mye om og men) en stund. Etter at jeg installerte siste patch, så fungerte ikke det lengre. Jeg har tilsynelatende samme problem i begge spillene. Det som skjer er etter at jeg har installert det, så starter det opp normalt, men det kræsjer når jeg skal starte singleplayer/lan/internettspill. Og når jeg da prøver å starte opp spillet igjen så får jeg bare en svart skjerm, men jeg hører at spillet starter opp i bakgrunnen da jeg har lyd. På min forrige pc prøvde jeg følgende: avinstallere samt fjerne alt i registeret(opptil flere ganger), installere patcher, formatere pc og ymse triks som jeg fant fram på internett. ingenting fungerte. Prøvde som sagt akkurat samme på begge spillene. Da ga jeg opp. Nå har jeg for en stund siden oppgradert pcn min, eneste som er med fra den gamle er dvd-brenner. siden jeg var fast bestemt på at det var et eller annet med pcn min som forårsaket problemene, så måtte det jo fungere nå! Men den gang ei, jeg har fortsatt akkurat samme problemet nå som jeg hadde på min tidligere pc. Nå har jeg prøvd så og si alle triks jeg har kommet over på internett, men uten hell. En liten oppsummering: -BF2 var operativt en stund, dog med noen plager av og til, helt til det tok kvelden etter ca 1 år. -BF2142 har aldri fungert. -Problemet er svart skjerm ved oppstart av spill, men med lyd, så jeg hører at det kjører i bakgrunnen. -Hvis jeg sletter innholdet i "mods" mappen, så får jeg til å starte det opp med bilde, men jeg får ikke til å spille det. -jeg har alltid de nyeste driverne til grafikkort, hovedkort, directx mm. -Mitt operativsystem nå er Windows Vista Ultimate 32bit -Har byttet ut alt i pcn min, men ingen av spillene fungerer likevel. (utelukker vel et hardware-relatert problem med andre ord) -Har alltid installert de nyeste patchene til begge spillene. Maskin: -AMD 64 x2 6000+ -Asus m2n32sli-deluxe -Geil 4 GB minne -Club3d 8800 GTX -Samsung 500GB -MIST 500W -Vista Ultimate 32bit Det er det jeg kan komme på nå som kan hjelpe dere. Vennligst si i fra hvis noe er uklart, eller hvis dere må ha mer informasjon. Håper at dere kan hjelpe meg med dette problemet. Endret 2. april 2008 av MBrandt
FPShooter Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Oppløsning på skjermen? Hastigheten på dvd-rommen?
MBrandt Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Må innrømme at jeg ikke husker noe av dette nå, er på kurs for tiden. Skal hjem en tur i helgen, så jeg kan sjekke da. Men det har jo fungert før med den dvd-rommen og samme oppløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå