Gå til innhold

Lag i Company Of Heroes

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg oppgraderte skjermkortet så fulgte Company Of Heroes med det nye skjermkortet.

Da jeg leser omtale av kortet her: Omtale

Her står det blant annet:

"Perfekt for Company of Heroes: Opposing Forces

ASUS EN8800GT TOP/G/HTDP/512M og EN8800GT/G/HTDP/512M er det perfekte kortet for Company of Heroes: Opposing Forces, og vil - som sagt - følge med kortet. Dette spillet har - som de beste krigsspill bør ha - utrolig mange lyseffekter, nærkamper, soldater, kjøretøy, nytt værsystem og mye mye mer - og alt dette krever selvsagt sitt av skjermkortet. Kortene ASUS EN8800GT TOP/G/HTDP/512M og EN8800GT/G/HTDP/512M er dog såpass kraftige at dette ikke blir noe problem for dem, og brukerne kan nyte grafikken på høyeste nivå."

Da jeg setter grafikken på max så får jeg beskjed om at Ultra Textures instillingen kan gjøre at ytelsen og det visuelle kan bli dårligere om jeg bruker denne innstillingen på min maskin.

Jeg prøver allikevel, og da lagger spillet en god del.

Så setter jeg Textures til High og da går spillet uten lag.

Pcen min har intel quad q6600 2.4 Ghz, 4Gb ram, så jeg skjønner ikke at det lagger, og verre er det at itpros omtale sier at brukerne av kortet mitt kan nyte grafikken på høyeste nivå, mente de da nyte lag i tillegg?

Eller kan det være at jeg har for lite skjermkort minne til å kjøre spillet med 1680x1050 oppløsning?

Da er det rart at jeg kjører Crysis glatt med alle innstillinger på very high...

Kjørte nettopp 3dmark06 og fikk 11335.

Endret av Zapking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...