Sumsar1 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg er en som spiller LOTRO, men har gått inn på feil server( på en fransk en eller no) Estlin FR-RP tror jeg finnes det noen Norsk spiller som har gjort det samme? Gidder ikke skifte server fordi jeg er i level 40 vet om en annen som har gjort det samme finnes det fler? Endret 2. april 2008 av Sumsar1
Codeboss Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du kan jo alltids gå inn på denne Linken og betale for å få skiftet server
Christeven Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Hvordan merket du ikke at det var en fransk server før lv 40? btw, questene etc er vel på fransk på en fransk server ( ? ) Uansett så ville jo alle du gruppet med snakket fransk, gjorde de ikke? Endret 3. april 2008 av Christeven
Sumsar1 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Hvordan merket du ikke at det var en fransk server før lv 40? btw, questene etc er vel på fransk på en fransk server ( ? ) Uansett så ville jo alle du gruppet med snakket fransk, gjorde de ikke? Questene er på engelsk!!
Christeven Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 (endret) Hvordan merket du ikke at det var en fransk server før lv 40? btw, questene etc er vel på fransk på en fransk server ( ? ) Uansett så ville jo alle du gruppet med snakket fransk, gjorde de ikke? Questene er på engelsk!! okay, men alle andre må ha snakket fransk i chatten om det er en dedikert [Fr]fransk server. Er vel umulig å unngå å legge merke til det innen de første timene.. Når du ser alle snakker fransk i Lfg, Globa, say osv osv.. Endret 3. april 2008 av Christeven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå