Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Min HD har plutselig blitt SCSI Cdrom Device

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

XP sp2 norsk home edit

amd 64 3700

MSI -7125 hovedkort

nividia geforce 6800 gs 256mb

det er vel det som er relevant for saken.

Har 2 stk HD av type western digital 5400 rpm 250GB. Byttet nettopp strømforsyning. Når jeg satte den nye i og plugget alle strømledningene til så fant maskinen ikke min andre HD (den som ikke har operativ system installert).

I stedenfor finner den en NV1001U RVD750K SCSI CDROM Device ?????

Den skulle vært WDC WD2500JS-00MHBO.

jeg har prøvd å av-installere driverne og deretter la windows finne nye drivere, men nei. Finner den heller ikke under disk management. Har prøvd å komme inn i bios uten hell. Etter jeg flasha biosen for noen måneder siden så får jeg ikke opp noe valg for å starte opp bios. Har prøvd alle knappene fra F1-F12. Det eneste jeg får opp er oppstarts alternativ.

Har noen opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

XP sp2 norsk home edit

amd 64 3700

MSI -7125 hovedkort

nividia geforce 6800 gs 256mb

det er vel det som er relevant for saken.

Har 2 stk HD av type western digital 5400 rpm 250GB. Byttet nettopp strømforsyning. Når jeg satte den nye i og plugget alle strømledningene til så fant maskinen ikke min andre HD (den som ikke har operativ system installert).

I stedenfor finner den en NV1001U RVD750K SCSI CDROM Device ?????

Den skulle vært WDC WD2500JS-00MHBO.

jeg har prøvd å av-installere driverne og deretter la windows finne nye drivere, men nei. Finner den heller ikke under disk management. Har prøvd å komme inn i bios uten hell. Etter jeg flasha biosen for noen måneder siden så får jeg ikke opp noe valg for å starte opp bios. Har prøvd alle knappene fra F1-F12. Det eneste jeg får opp er oppstarts alternativ.

Har noen opplevd det samme?

fikk det til. Hadde kobla feil på strømmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...