Gå til innhold

Garanti på telefon som er kjøpt i kina?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er jeg ikke helt sikker på, best å kontakte Nokia anngående det, men da vi du bare få en begrenset garanti som Nokia gir kunden, altså 1-3 år mest sannsynelig. Siden den er kjøpt i Kina er den ikke pålagt norsk forbrukerlov. Pass på at du får med kvittering og får en skriftlig melding fra Nokia om at det går greit (E-post, eller noe annet) Sånn at de ikke nekter det om uhellet skulle oppstå.

Lenke til kommentar
Bare pass på at du ikke får en sånn:

 

http://www.nokiaphoneblog.com/2007/05/bewa..._nokla_n95.html

 

:p

 

Neida.. Telefonen befinner seg i nærområdet så det er ikke noe problem.

Hadde nok blitt litt skuffa hvis jeg hadde fått en kopi gett. hehe

 

 

Den er jeg ikke helt sikker på, best å kontakte Nokia anngående det, men da vi du bare få en begrenset garanti som Nokia gir kunden, altså 1-3 år mest sannsynelig. Siden den er kjøpt i Kina er den ikke pålagt norsk forbrukerlov. Pass på at du får med kvittering og får en skriftlig melding fra Nokia om at det går greit (E-post, eller noe annet) Sånn at de ikke nekter det om uhellet skulle oppstå.

 

Skal kontakte Nokia i morgen å høre.

Håper det er garanti på den her i norge da. hehe.

Lenke til kommentar

 

What is the warranty period of Nokia products?

The warranty period for Nokia products cover:

a) phones, wireless data products and other accessories for 12 months from the date of purchase

b) batteries for 6 months from the date of purchase.

 

For further details please visit the Nokia limited warranty section under Nokia Care in our website.

 

 

Slik defineres nokias internasjonale garanti, den europiske er bedre, mens den norske er enda bedre da de helst ikke vil være så mye dårligere enn forbrukerkjøpsloven vår (som er den beste i verden :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...