Gå til innhold

Noe eg lurer på angående to forskjellige 19" Iiyama skj


Grisegutt

Anbefalte innlegg

Viss dere går inn på absoltt data og ser på disse 2 skjerme sant:

 

19" Iiyama PRO 452 MA901U 0.25dpi koster 3590kr ca.

19" Iiyama PRO454 HM903DT 0.24dpi koster 4590kr ca.

 

Det eg lurer på er hva som er forskjellen for disse 2. Eg har sett Hz er vesentlig mye bedre på HM903DT modellen, men har den ikke anti-refleksjon sånn som MA901U har? Klarer virkelig den skjermen å hindre gjenskinning i skjermen?

 

 

Har svært lyst på en god skjerm som gir godt lys, og invisterer gjerne 4500 for en god skjerm. Spilte engang på en 19" Hansol som kostet bare 2300. Det var SYKT god skjerm i forhold til min, men så sa en fyr her forleden at han merket STOR forskjell på de 2 øverste nevnte skjermene kontra Hansol sin :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville definitivt gått for den dyre skjermen. Den har bedre dot-pitch, mye bedre hz (kan ikke kjøre 1600x1200 flimmerfritt på den billige skjermen) og du kan koble til 2 pc'er på den! ville vært perfekt for meg, har desverre nettopp kjøpt en bra samsung skjerm, ville kjøpt den der om jeg hadde sett den først tho.. *sikle*

Lenke til kommentar

903DT er en sinnsyk skjerm!! Den funker under alle forhold, og du blir ikke lei av se i den. Mange skjermer gjør meg rar i hode av å henge på hw.no grunnet mye hvit bakgrunn. Iiyamaen takler dette ekstremt bra selv på 1600x1200. Sammen med et rått skjermkort er det maks. Og som sagt har den 2 innganger. Bare kjøp en ekstra kabel på clas ohlson etc. så kan du koble til 2 skjermer. Den har også usb hub, med 4 usb innganger. Fint for mus tastatur, kamera etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...