Gå til innhold

19-22" ca4000kr hybel-pcskjerm/tv


Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte på hybel straks og der vil jeg ha en skjerm for "alt" siden plass vil nok bli mangelvare.

 

Størrelse:

19-22" (Helst 22)

 

Prisklasse:

Ca. 4000kr, kan gjerne være under, helst ikke over.

 

Krav

Det skal være en LCD med Scart, HDMI, PC inngang (vga/dvi). FullHD er slettes ikke nødvendig. Helst 1680 x 1050 oppløsning. Lavest mulig ms, ikke over 8ms. Om TVen har innebygd DVD spiller er det et stort pluss! (men ikke nødvendig).

 

Kildesignal:

Skal være Get i hybelen jeg skal flytte inn i, om det er vanlig eller hd vet ikke jeg noe om. (Antar det er vanlig).

 

Bruksområde:

TVen skal brukes som PC skjerm, TV fra Get, DVD filmer/spiller og litt Nintendo Wii. Det blir garantert spilling fra PC samt. filmer og serier som er lastet ned.

 

Jeg såg litt på:

LG M228WA-BZ

men siden jeg akkurat ikke er en guru innen TVer tenkte jeg skulle spør hva folk syns og anbefaler.

 

Mvh

Christoffer

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg skal flytte på hybel straks og der vil jeg ha en skjerm for "alt" siden plass vil nok bli mangelvare.

 

Størrelse:

19-22" (Helst 22)

 

Prisklasse:

Ca. 4000kr, kan gjerne være under, helst ikke over.

 

Krav

Det skal være en LCD med Scart, HDMI, PC inngang (vga/dvi). FullHD er slettes ikke nødvendig. Helst 1680 x 1050 oppløsning. Lavest mulig ms, ikke over 8ms. Om TVen har innebygd DVD spiller er det et stort pluss! (men ikke nødvendig).

 

Kildesignal:

Skal være Get i hybelen jeg skal flytte inn i, om det er vanlig eller hd vet ikke jeg noe om. (Antar det er vanlig).

 

Bruksområde:

TVen skal brukes som PC skjerm, TV fra Get, DVD filmer/spiller og litt Nintendo Wii. Det blir garantert spilling fra PC samt. filmer og serier som er lastet ned.

 

Jeg såg litt på:

LG M228WA-BZ

men siden jeg akkurat ikke er en guru innen TVer tenkte jeg skulle spør hva folk syns og anbefaler.

 

Mvh

Christoffer

 

 

 

 

Er på jakt etter akkuratt det samme. Men ikke med DVD spiller da jeg skal ha Playstation 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...