datafreak15 Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) hei, jeg har lastet ned denne modden til san andreas http://www.gtainside.com/en/download.php?d...91&orderBy= og jag har innstallert den med nod intsaller men hvor ligger denne campingen da? jeg har prøvd og kjøre på en vanlig campingplass men det gikk ikke. Det er mulig det står på tysk, men jeg kan ikke tysk:P Endret 2. april 2008 av datafreak15
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Dårlig emnetittel, du må nok skifte før en mod får nyss
datafreak15 Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 E d nån som kain jælpe mæ me spørsmålet?
gtamann Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Du kan bruke dette programmet til å instalere biler,mods og sånn link til mod manager Endret 1. april 2008 av gtamann
datafreak15 Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Du kan bruke dette programmet til å instalere biler,mods og sånnlink til mod manager jeg har fått den installert men jeg finner ikke den campingplassen! jeg har prøvd de campingplassene i spillet men det går ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå