Zandreu Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Hei. Jeg får ikke gått inn på servere på Counter-Strike Source, Vinduet lukker seg og jeg får en "Engine Error":CAudioSourceMemWave (weapons\elite\elite_deploy.wav):GetDataPointer () failed. Noen som har noe forslag? Edit: Emne tittelen er feil, det er når jeg går inn på servere det klikker. Endret 31. mars 2008 av Zedneek
Zandreu Skrevet 1. april 2008 Forfatter Skrevet 1. april 2008 Ingen som aner noe? Dette problemet kom nå nylig etter at steam ikke funket, Og jeg måtte reinstallere alt på nytt. Har hatt problemer med å få spilt css etter installering tidligere også
Jooakim Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Slett mappen "elite" i mappen som heter "weapons" i cstrike(_norwegian)-mappen. Deretter kan du prøve å koble deg til en server. Lykke til!
Zandreu Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Takk for svar, men jeg finner ikke denne weapons mappen i Cstrike (_norwegian) mappen. Bare Cfg og materials der, og det ligger ikke noe weapons mappe inni Materials heller
Jooakim Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Søk gjennom hele Steam-mappen etter weapons. Så sletter du de mappene som kommer opp i søket.
Zandreu Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Jeg fant nå weapons i denne mappa: C:\Programfiler\Steam\SteamApps\zednek\counter-strike source\cstrike\models\weapons. Det som er rart er at det ikke er noe som helst inni weapons mappa
Jooakim Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Har du prøvd å slette den, for så å starte CS:S på nytt? :-)
Zandreu Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Prøvde det nå. Still no luck, samme tingen
Jooakim Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 hmm, prøv å søk etter elite_deploy i hele Steam-mappen da (også blant skjulte filer og mapper). Om du får noe treff, slett filen.
Zandreu Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Ja! Jeg søkte gjennom alt, og fant en lyd fil kalt elite_deploy Nå funker alt som det skal, og jeg kan begynne å spille igjen Tusen takk for alle svar Jooakim
Zandreu Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Den lå i: C:\Programfiler\Steam\SteamApps\zednek\counter-strike source\cstrike\sound\Weapons\elite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå