Gå til innhold

Handle fra amerikansk nettbutikk - sende til add. i USA


Zolrath

Anbefalte innlegg

Har en kompis som skal til USA, og i den forbindelse tenkte jeg å få shoppet litt til gode priser. Planen var å handle fra nettbutikk og betale med Mastercard. Nå ser det ut til at dette er heller vanskelig, da det ser ut til at det kreves både adresse og telefonnummer som stemmer med kortregistreringen. Når jeg da har et norsk Mastercard, så blir det vanskelig. Prøvde å gjøre en bestilling og oppga c/o-adresse til personen kompisen min skal bo hos. Odren ble kanselert, og kontoen sperret! :ohmy:

 

Noen som vet en grei måte å gjøre dette på? Ser også ut til at P.O. Box adresser er fy-fy, og det er selvsagt det jeg har å rutte med :ph34r:

 

Edit: Leif

Endret av Zolrath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner til problemet med at man må ha adresse etc. som er overens med det som er registrert på kortet i enkelte nettbutikker, men det finnes også en del nettbutikker fra USA som ikke trenger dette. Men hvorfor ikke bestille til Norge? Med UPS tar det ca. 5 virkedager, og selv med toll og avgifter sparer man en god del.

Jeg vet ikke hva du har tenkt å kjøpe, men f.eks hvor jeg bestilte klær fra forrige uke hos www.dogfunk.com gikk det helt smertefritt, men da med Visa. Tror ikke det skal være et problem med mastercard heller, uten at jeg skal si det for sikkert!

Endret av Veggin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...