Datass Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Heisann... Jeg har en dedicated server ( CZ ) som jeg hadde online for en stund siden.. Men så ble router'n ødelagt, og jeg skaffa ei ny. Nå har jeg en Dlink DIR-635. problemet er, jeg kommer ikke Online lengre. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg har prøvd å følge stegene fra http://portforward.com men det var altfor avansert for meg, selvom jeg faktist kom veldig langt Er det noen der ute som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Thanks in advance.
Jooakim Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hvor er det du står fast? Det er jo ikke så mye vi kan gjøre - uten å oversette de få linjene til norsk. :-)
Datass Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Hvor er det du står fast? Det er jo ikke så mye vi kan gjøre - uten å oversette de få linjene til norsk. :-) Jeg lurte på om noen visste om noen andre måter å fullføre dette på, men etter en masse forsking og misslykkete forsøk for meg selv, så klarte jeg det endelig. D: Tråden kan stenges og glemmes ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå