ToreBarsk Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hei, Eg har et problem her. Eg begynnte å spelle Perfect World (et glimrende MMORPG) i påskeferien heime og gleda meg til å fortsette å spelle det når eg kom tilbake på folkehøgskulen. Men der har det seg slik at skulen har vært lure og stengt alle porter, bortsett fra dei nødvendigast som FTP og web o.l. Eg har fleire gonger mast om at nettverksansvarleg kan åpne nokkon porter, som feks til Steam, og jada, det skal dei fikse så fort som muleg. Etter 2 mnd har det ikkje skjedd nokko som helst. Dei veit ikkje håssen dei skal gjere det trur nå eg... Så eg får hverken brukt Steam eller spelt onlinespell som PW. Så hørte eg snakk om at det var muleg å "bryte gjennom brannmuren" og spelle gjennom proxy. Eg sjøl har ikkje peiling på prozy, men kanskje det er nokkon luringer der ute som vil hjelpe meg? PS Og forresten, den forrige posten eg posta om dette, blei stengt pga at det vistnok var "ulovleg". Men eg har snakka med nettverksanvsarleg her, og han sier han skal ordne det, men det skjer tydelegvis ikkje, så eg tar saken i egne/dere der utes hender inntil videre Endret 26. mars 2008 av ToreBarsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå