MostlyLurkin' Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Er det for sent å forhåndsbestille GTA IV nå? Jeg vil ha det i postkassa på release, gidder ikke å vente på å få et spill som alt er i butikkene
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Ruste Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, det er nok ikke for sent, det er jo forsatt over en måned til spillet kommer, så det skulle ikke vært vanskelig for det selskapet du kjøper det av og sende det til deg på utgivelses dagen.
MostlyLurkin' Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Vil jeg ikke havne i kø bak de veldig mange andre som har bestilt? Husker det var mange som måtte vente lenge på Forza Motorsport 2, om jeg ikke husker feil
Pazleet Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Det er bare å sende en mail til nettbutikken og spørre:-)
Endrogaz Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Så klart er det ikke for seint og forhånds bestille. Jeg forhåndsbestilte GTA4 på gamezone forleden. Det kan man mest sansynelig forsatt.
medlem-108338 Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hvis man skal bestille GTA IV på nett er gamezone bra eller abosoluttspill.no best? har hørt mye bra og dårlig om abosoluttspill.no vil bare ha GTA på release dagen
-Martinho- Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Hvis man skal bestille GTA IV på nett er gamezone bra eller abosoluttspill.no best?har hørt mye bra og dårlig om abosoluttspill.no vil bare ha GTA på release dagen Jeg har forhåndsbestillt GTA IV fra Gamezone.no. Har bestillt derfra før og er veldig fornøyd. Da jeg hadde forhåndsbestillt Assassin's Creed fikk jeg det i posten en uke før release datoen, så jeg regner med de sender alle spill med en gang de får dem inn på lager...
The Stig Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Hvis man skal bestille GTA IV på nett er gamezone bra eller abosoluttspill.no best?har hørt mye bra og dårlig om abosoluttspill.no vil bare ha GTA på release dagen Absolutt Spill Gjennomsnittskarakter siste 6 måneder: 6.00 (18 erfaringer) Gjennomsnittskarakter totalt: 5.98 (47 erfaringer)
Armageddon Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Forhåndsbestillte Bioshock fra gamezone i sommer, en uke før release dato. Fikk det dagen før release. Så tror ikke gamezone har noe køsystem. Regner med de bestiller en ganske stor bunke kopier av spillet, hvertfall mer enn nok for å dekke forhåndsbestillingene.
Kizzaz Skrevet 28. mars 2008 Skrevet 28. mars 2008 Kommer special edition ver til Norge? Jeg vil mye heller ha special edition enn den vanlige. Men vil selvfølgelig ha spillet til release som alle andre
SpillFyr123 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det er ikke for sent , jeg forhåndsbestilte det i dag.
Kjeksmestern Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Besilte hos AbsoluttSpill.no i kveld, krysser fingrene for at jeg får det på release!
Kjeksmestern Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Er det for sent å forhånd bestille det nå? Spurte om det på mail (AS), og de sa de regna ikke med å "gå tom" på en stund.
Pañolada Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ok takk, bestiller det i kveld eller i morgon da
tom_bjk(politistudent) Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Leste i en artikkel nå at flere store leverandører i England har fått inn for mange forhåndsbestillinger og rekker antageligvis ikke å få inn nytt parti før 7 april etter lansering...Samme som skjedde med Mario Galaxy. Spørs om ikke samme skjer her til lands litt nærmere lansering. Endret 9. april 2008 av tom_bjk
And.rs Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hvilkene butikker har ikke forhåndsbestillinger? Planene er å fysisk traske ut og kjøpe spillet over disk den 29, og vil ikke kjøre bomtur for å høre at de dessverre har holdt av alle.
Pañolada Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Er det noen steder som har det på lager på nettet? Eller må det stå at de har det på lager hvis man skal få det på release? (håper på raskt svar!) ( nei jeg har ikke gjort dette før ) Endret 9. april 2008 av Eivicious
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Planen min, som ved alle stortitler, er å kjøpe spillet på Elkjøp. De tar ikke preorders, og har tidligere solgt storspill (Gears of War, Halo 3) til 399,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå