Gå til innhold

Skurring i høyttalere - ødelagt lydkort?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Pc er relativ ny, litt over ett år gammel. Har nå i ca. ett halvt år hatt skurring i høytallerne,uansett hvilken lyd jeg spiller av. På høye lyder er dette spesilt plagsomt. Jeg har forsøkt å kjøpe nye høytallere i tilfelle disse var ødelagt, men ingen bedring. Jeg tror derfor at dette kan være lykortet, men er veldig usikker.

 

Noen erfaringer rundt dette, og eventuelt tips om hva jeg kan gjøre for å forbedre problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Pc er relativ ny, litt over ett år gammel. Har nå i ca. ett halvt år hatt skurring i høytallerne,uansett hvilken lyd jeg spiller av. På høye lyder er dette spesilt plagsomt. Jeg har forsøkt å kjøpe nye høytallere i tilfelle disse var ødelagt, men ingen bedring. Jeg tror derfor at dette kan være lykortet, men er veldig usikker.

 

Noen erfaringer rundt dette, og eventuelt tips om hva jeg kan gjøre for å forbedre problemet?

Mange integrerte lydkort skurrer, spesielt de billigere/eldre. Tror de var værst i perioden 2002-2006.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem, og da var det en veldig enkel instilling som løste det for meg, men husker dessverre ikke hva jeg gjorde...

 

Men det skal ikke være nødvendig å bytte lydkort! Søk litt rundt på nettet, så finner du nok en løsning.

 

Google er din venn!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...