Gå til innhold

Toshiba 42X3000PG. Noen bedre til ca 9k?


Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe ny TV. Begynte å kikke på Toshiba REGZA 42X3000PG for noen mnd siden, og på få mnd har den falt ca 5000 i pris, og er nå å få for under 9000. Er det noen som har bedre alternativer for 42" LCD til den prisen?

 

Test HER for de som ikke kjenner den. (Dette er test av versjonen med innebygget MPEG2 dekoder (noe som er bortkastet i Norge), for de som stusser på modellbetegnelsen, men ellers lik TV)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en sånn TV, heter vel også 42X3030. Den er veldig bra til den prisen. Tror ikke prisen detter så veldig mye under 9000, men man veit jo aldri. Syntes tv bildene er veldig bra, på ny sendinger er det ikke noe å si på, "Bonanza" er det kanskje værre med. Har både PS3(hdmi), 360(component) og Toshiba Hd-dvd(hdmi) spiller, alle disse sender super bra bilder på dvd, blu-ray, hd-dvd og spill.

 

Noe som trekker litt ned er sort nivået, man legger merke til at det ikke er helt bra når man ser film. Jeg har ikke personlig sett noen andre tv'er når det gjelder sort nivå, men folk sier det er bedre på plasma.

 

Skal forresten selge min, for å oppgradere til Toshiba 46ZF355D :thumbup:, selger ikke på grunn av at jeg ikke er fornøyd, men fordi at en kompis kjøpte lik.. Liker å ha noe som ikke alle har(Elktrofil).

 

Se også på 42Z3030, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340268. Den er hakket over.

Lenke til kommentar
42X3000PG koster nå 6495 eksl. mva (8119 inkl mva) på amentio ser jeg. Latterlig billig, la inn bestilling nå :)

 

Veldig billig. Ser det er andre som har satt ned modellen også. 7 forskjellige butikker bare på HW's prisguide under 9K i hvert fall...

 

Noen andre som har sett noen gode tilbud der ute?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...