Gå til innhold

LAN i Stokke/Vestfold


Anbefalte innlegg

Har satt i sammen noen benker i kjelleren da vi skulle ha et lite lokalt LAN men frafallet har vært stort og det er nå ikke mange igjen. Totalt er det plass til ca.15 stk. og vi blir sittende fra Fredag ettermiddag til Søndag. Alder bør ikke være noen bekjymring da vi er fra 18-35 år, romslig altså.

 

NOEN SOM VIL VÆRE MED!?

 

Send meg en mail om du/dere ikke ikke har noe bedre å foreta deg/dere i helga.

P.S: Røyking og skummende drikke er lov :smile:

 

 

Format_C

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Dette høres ut som et glimrende tiltak for oss som har hatt lappen noen år. Jeg er selv en ivrig spiller men kan nok ikke matche de yngste gutta når det gjelder timeforbruk foran pc`n og lynraske reaksjoner i alskens skytespill.

Er det en ledig plass blir jeg gjerne med.

 

Hjazz

Lenke til kommentar

Dette høres ut som noe for meg!

Jeg blir gjerne med, øl og pc er jo to ting som hører sammen, det er kun tastatur og øl som ikke hører sammen.

Endelig er det noen som gidder og stelle istand noe for oss som verken er i tennåra,( eller i tjueåra). Håper det blir noe CS spilling.

 

Hilsen Mercury

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: mercury på 2001-09-28 14:39 ]

Lenke til kommentar

He, he, her var det jo litt av hvert og alle er hjertelig velkomne.

Understreker at det ikke ser ut som vi blir særlig mange, kan jo bli OK allikevel.

Siden det ikke blir noe "profft" opplegg med 100-vis av deltakere så må alle bidra med sitt.

Ser at vi har lokket frem noen "som-har-hatt-lappen-noen-år" og det er bra, men om det skulle være noen under 20 der ute så er det ingen grunn for ikke å bli med. For eventuelle "overnattingsgjester" får dere ta med sovepose.

 

Mailer dere for info om beliggenhet og geografi.

P.S: Ja, det blir selvsagt CS spilling.

 

 

Format_C

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...